2013. július 6., szombat

Liebster Blog Award

Éppen csak visszatértem a blogoláshoz, amikor az a szerencse ért, hogy többen is bejelöltetek. Kifejezhetetlenül jól esik és köszönöm Nektek! Az összes kérdésre válaszolni szeretnék, úgyhogy ez a poszt most hosszúnak ígérkezik. A hasonló kérdéseket csak egyszer válaszoltam meg, remélem nem baj :)


Akiktől kaptam:


1. Honnan jött a blogod neve?
A névválasztásban mindig is béna voltam, sose tudtam se email címhez, se semmi ilyenhez kitalálni. Amikor belecsöppentem ebbe a beauty világba, először a youtube-on néztem videókat és az első és kedvenc gurum, Annies Beauty Life névvel volt fennt, azóta már változtatott, de a név nagyon megtetszett és nálam viszont maradt. Gondolkoztam hogy csak Nora's Beauty legyen, de még nem változtattam meg. A Nora meg persze a nevemből jött, Nórának hívnak :)

2. Milyen témáról szeretsz a legjobban bejegyzést írni/másoknál olvasni? (körömlakk, smink, egészség, haul, stb.)

Eléggé benne vagyok az egészséges életmódban és amennyiben engedi itthon a pénztárcánk, próbálok egészségesen étkezni. Főleg azért, mert könnyen felszaladnak rám a kilók. Ezért nagyon szeretek az egészségről írni, de nem merek olyan sokszor, mint szeretném. A másik meg talán a tesztek és a sminkbejegyzések. Imádok sminkelni, csak még nem egy olyan jól, de jó úton haladok.

3. Mi a kedvenc színed és miért?

Nem tudom azt mondani egy színre hogy a kedvencem. Inkább a sötétebb színeket kedvelem, fekete, lila, barna és imádom a pirosat.

4. Melyik országban élnél a legszívesebben?

Nálam az álomváros New York, tehát Amerikában élnék a legszívesebben. Imádom az angol nyelvet, szerettem tanulni is. De ha nem sikerült, megelégedek Budapestel is vagy akár még Londonnal :D

5. Mi a legnagyobb álmod az életben? (olyan dolog, ami megvalósítható)
Jelen pillanatban talán az, hogy eljussak Amerikába és New York-ba. Remélem ez meg fog valósulni, legalább is a következő nyáron. Majd meglátjuk.

6. Volt már, hogy egy idegen lánytól megkérdezted, hogy milyen hajfestéket használ, milyen körömlakkot visel vagy honnan van a ruhája, mert nagyon tetszett neked?

Hajfestéket szerintem nem kérdeztem, körömlakkot sokszor, ruhát is párszor. Inkább ilyenkor egy hasonlót keresek és veszek meg.

7. Dohányzol? Ha igen, miért?

Nem, nem dohányzom szerencsére. Azt nem mondom, hogy nem próbáltam, volt amikor cigiztem, de lemondtam róla, mert túl sok pénzbe került (hát még most) amiből ruhát és sminket is vehettem volna. Illetve hát az egészség mániám is elkezdődött, úgyhogy végképp. Most már úgy vagyok vele, hogy soha többet.

8. Mivel töltöd a szabadidődet? (blogoláson kívül)

Szeretek barátokkal lógni, velük szalonnasütés, sütés-főzés. Imádok sétálni például, egész nap zenét hallgatni és elmenni bulizni. Most egy rövid nyaralásból tértem vissza és nagyon jó volt. Szeretek utazgatni, mindent megnézni.

9. Szoknyát vagy rövid nacit viselsz szívesebben nyáron?

Rossz szokásom rejtegetni a lábamat nyáron, mert úgy gondolom nem elég jók. Emiatt nem is nagyon tudnék őszinte választ írni. Van rövid szoknyám, nyári ruháim. Talán most inkább a ruhák jönnek be. Rövidnadrágom szerintem nincs is, de mindig próbálok venni :D

10. Ha nagyon sok pénzed lenne mire költenél először?

Egy nagy körutazásra a Földön. Budapestről a nagyobb városokba, tengerpartra és persze Amerika :D De ez inkább a második lenne, először Anyukámat segíteném ki.



1. Mit adott neked a blogolás?

Nem tudom, hogy ezt egyáltalán össze lehet-e foglalni. Az biztos, hogy önbizalmat adott, egy éve nem mertem volna blogolni, megmutatni az arcom. Egyre többen is olvastok és ez olyan jól esik, szerintem aki nem blogol, nem is érteti, mennyire jó érzés. Már ezért is megéri, ha nem is olyan nagy az olvasóim tábora.

2. Szingliség vagy kapcsolat (miérteket is írd le)?

Most éppen szingliség van nálam és egyenlőre jó így. Nem szeretném elkötelezni magam, nem akarom hogy elvonják a figyelmemet a céljaimtól. Még nem állnék készen kapcsolatra, így egyenlőre marad csak az ismerkedés.

4. Melyik korban élnél (ha lehetne)?

Azt hiszem az 1800-as évek Amerikájában. A korral nem vagyok tisztában, nem voltam jó töriből :D Azokat a filmeket imádom, ahol ezeket a nagyon ruhákat viselték, fűzővel meg ilyenekkel. Imádom azokat nézni. A Vámpírnaplókba volt több visszatekintés, ott 1800-as évek voltak éppen.

5. Mit szeretsz a blogolásban?

Leginkább a pozitív visszajelzéseket. Annyira tudok örülni, egy-egy újabb feliratkozónak vagy hogyha írják, hogy tetszett amit írtam.

6. A blog miatt több ruhát/cipőt/szépségápolási terméket veszel?

Nem hiszem, hogy több mindent vásárolok, csak azt amire szükségem van. Lehet sminkből több dolgot de hát amikor megveszem szükségem van arra is :D Viszont imádom az újdonságokat, hogyha kijön egy szortiment frissítés, akkor mindig van pár dolog, ami kell. Eddig az ilyenekről nem tudtam, de a blogokból mindent megtudok időben és ezt szeretem.

7. Mi leszel ha nagy leszel?

Ez egy nagyon jó kérdés. Nagyon érdekel az írás, a szépségápolás, rendezvényszervezés vagy akár egy kávéház tulajdonosa is lennék szívesen. Ezekből majd ami kialakul, így választottam szakot is a főiskolán. Aztán majd 3 év múlva meglátjuk. Ha ezek nem jönnek be, akkor megyek Angliába. Viszont ha nem próbáltam meg azt amit szeretnék, örökre bánnám, de azért remélem jó döntést hoztam.

8. Mi tesz boldoggá?

Ez nagyon összetett szerintem, hisz rengeteg minden. Én nagyon szeretek nevetni és szórakoztatni, ekkor már boldog vagyok. Imádok a családommal, barátokkal eltölteni az időmet. Nagyon boldog lennék, ha barátnőmet és engem is felvennének a főiskolába és együtt költözhetnénk Pestre.

9. Mitől leszel szomorú?

Ismét összetett. Vannak egyszerűen olyan napjaim, amikor mondhatnak nekem bármit, én olyan vagyok mint egy süni és csak szúrok. Nem szeretek szomorú lenni. Most nem jut eszembe egy példa sem, nem is akarok arra gondolni, hogy szomorú legyek, még bevonzom :D


1.Mennyire változott az életed ,mióta belekezdtél a blogolásba?

2. Melyik az az egy sminktermék ,amit nagyon fontosnak tartasz?
Ha lehet azt válaszolni, hogy arcápoló akkor az. Ha más akkor szempillaspirál, szerintem az kiemeli a szemeket, ha nincs is rajtad más.

3.A családod tud a blogod létezéséről? Mit szólnak hozzá?

Nem még nem tudnak róla, de lassan majd úgy is elmondom, de van aki tud róla és segít mindenben :)

4.Melyik évszak a kedvenced?

Nem szeretem ha túl meleg, se ha túl hideg, így azt kell mondanom tavasz. Az őszt is szeretem, de a tavasz színesebb és én imádom a színeket.  Bár most nem nagyon volt tavasz...

5.Szoktál olvasni regényeket?

Nagyon szeretek olvasni, amikor elkezdek egy könyvet, kb eltűnök pár napra, mert nem bírom abbahagyni, addig olvasom míg vége van.

6.Naponta olvasod mások blogjait?

Mostanában nem sikerült naponta, de amúgy úgy szoktam, akár naponta többször is ránézek van-e olyan poszt ami érdekelne.

7. Mielőtt megveszel egy terméket ,utánanézel a véleményeknek róla?

Amióta blogolok, mindig és ha nagyon rosszakat írnak, általában nem veszem meg, kivéve ha tényleg nagyon kíváncsi vagyok rá.

8.Hétköznapokon erősen sminkeled magad?

Egyáltalán nem. Szempillaspirál, barna szemceruza általában és BB krém egy kis púderrel. Mostanában viszont sokszor elmarad a BB krém, mert nem nagyon van rá szükségem.

9.Melyik a kedvenc filmed?

Imádom a Szerelmünk lapjait, Őrült, dilis, szerelem vagy a Barátság extrákkal. Ezeket mind nagyon szeretem, főleg a romantikus vígjátékok a kedvenceim, de szeretem a fantasyt is.

10.Jelenleg melyik a kedvenc zeneszámod?




1. Hogy kezdődött nálad a divat/beauty téma iránti érdeklődés?
Youtube-bal kezdődött minden. Már nem emlékszem mire, de rákerestem valamilyen sminkes dologra, talán a szalagavató miatt és egyszer csak beszippantott az egész és azóta is szerelem van.

2. Kedvenc bloggerek?

A külföldiekről már csináltam egy posztot, akik youtube-osok. Magyarok körül Breakfast at Fruh, Viktoria Style, mostmár  Oh My Brush, Roseballerina. Van még több is, de ennyi jut most hirtelen eszembe.

3. A hely, ahol legjobban érezted magad? Miért?

Én a nagyvárosokba érzem magam a legjobban, szerettem Szegeden lenni, illetve Debrecenben is, de a legjobb nekem Budapest volt. Imádtam Egert és Visegrádot is és persze Siófok vagy Sopron. Mindenhol szerettem lenni, de szerintem egy ilyen helyen a legjobb egy jó társasággal, ha az van, akkor nem lehet nem jól érezni magad.

4. 1 ciki tény rólad.

Nagyon könnyen összeakad a lábam és elesek, amiért mindig olyan cikin érzem magam.

5. Csoki vagy fagyi?

Fagyi, de inkább frozen yoghurt.

6. 5 jó tulajdonságod.

Szerintem nagyon segítőkész tudok lenni. Kreatív, mosolygós, mindig felkészült és talán túl szervezkedő, de nem rossz értelembe még. Illetve úgy gondolom elég megértő típus vagyok.

8. Olvastad eddig a blogom?:)

Nem vagyok a feliratkozód és mostanában nem is voltam túl aktív. Leginkább most már a púderpamacson olvasom a blogokat, ami éppen érdekel. Ettől függetlenül tetszik a blogod :)

9. Kedvenc képed magadról.

Nem mondhatnám, hogy van kedvenc képem, de talán az amit az oldalsávba kiraktam most.

10. 3 legszebb dolog rajtad.

A hajam szerintem szép, szeretem a szememet is, illetve talán a szám.




Köszönöm szépen még egyszer a jelöléseket, nagyon jól esett :)
Puszi Nektek :)
Nóri


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése