2013. július 2., kedd

June Favorites


Először is bocsánat a sok elmaradásért, de most újra itt vagyok és gőzerővel folytatom a blogolást. Az érettségit sikeresen lezártam, meg volt az ünneplés és a bankett is. A bankettes ruhámról fogok csinálni egy posztot is, szerintem mindenkim imádni fogja. Na de most véget ért a június, nálam a gimnázium és a sok tanulás mellett nem sok mindent használtam, de így is össze tudtam szedni pár dolgot, amit nagyon megszerettem és sokat használtam júniusban, íme:




A Maybelline BB krémjét használtam mindig, ha elmerészkedtem valahova a múlt hónapban és vele együtt a Stay Matte púdert. Ez nekem a tökéletes párosítás a nyáron, a nagy melegben is megállta a helyét. A BB krémnek számomra kicsit furcsa az állaga, de ennek ellenére is megszerettem. Ezt a púdert meg szerintem nem lehet nem szeretni, de kérem az ellenvetést, ha van :D


Egy ideje már használom a csodálatos RT ecseteket és ez a kkettő vált a kedvencemmé. Az alapozót vagy BB krémet mindig az expert face brush-sal viszem fel, egyszerűen imádom. Illetve itt van még a blush brush, amit megint nem lehet nem szeretni, annyira puha. Nálam nagyon szépen viszi fel a pirosítót, imádom.


Az elmúlt talán két hónapban használom ezt a hajpakolás félét. Az illata nagyon érdekes, de nekem tetszik. Emellett úgy éreztem hogy valóban táplálja a hajam. Azt nem mondhatnám, hogy száraz a hajam, de ha hőt használok rajta, könnyen szárazzá vált. Ekkor használtam, főleg amikor már pár napos volt a hajam és kellett neki valami. Néha hajmosás előtt kenem be jobban. Tetszik és a sok használat ellenére még mindig rengetes van belőle, úgy nézem még jó ideig meglesz.


Az Avon Latin Sensation volt a hónapom parfümje. A kis kiszerelése régebb óta meg van, de most beszereztem a nagyot is. Parfümöt nem nagyon lehet szerintem leírni, illetve mindenki más illat jön be, de én imádom. Emellett a kedvenc rúzst/szájfényt is nagyon megszerettem a MUA-tól.


Az utolsó kedvencem pedig az új fogkefém. Régóta gondolkoztam elektromos fogkefén és a múlt hónapban végül rászántam magam egyre. Le volt értékelve nagyon jó árra, úgyhogy a kosaramban landolt. Kb. 3 hete használom és érzem, hogy sokkal jobb egy sima fogkefénél. Vannak jó és rossz tapasztalatok az elektromos fogkeféről, ahogy olvastam, de nekem bevált és nem hiszem, hogy visszaváltok.

Ezek lennének a júniusi kedvenceim, Nektek mik voltak a kedvenceitek az elmúlt hónapban?


6 megjegyzés:

  1. Szia! Díjat kaptál tőlem :)
    http://beautylamourblog.blogspot.hu/2013/07/blog-award.html

    Remélem megválaszolod a kérdéseket :)

    Én is imádom az RT expert face ecsetet :)

    VálaszTörlés
  2. Díjat kaptál tőlem:http://picimosoly.blogspot.sk/2013/07/gabicatol-dijat-kaptam.html

    VálaszTörlés
  3. Szia! Kaptál tőlem egy díjat:))) http://beautybyjuctus.blogspot.sk/2013/07/liebster-blog-award.html
    <3 Puszi:Juctus

    VálaszTörlés
  4. Ó köszönöm szépen mindenkinek :)

    VálaszTörlés