2013. május 14., kedd

Real Techniques ecsetek


Még a nagy RT ecset akció előtt vettem rá magam a rendelésre. Régóta vágytam sminkecsetekre, főleg Sigma ecsetekre, de végül túl drágának találtam őket. És ekkor találtam rá a Real Techniques-re. Sok magyar blogger dícsérte őket, mégi mindig szemet hunytam felette, hogy nekem akkor is Sigma kell. Mostanában külföldön is egyre felkapottabb lett, egyre többet láttam youtube-osok videóiban. Végül csak beleültették a bogarat a fülembe, hogy nekem ez kell. Nem is gondolkodtam sokat megrendelés előtt, tudtam melyikek kellenek. Ráadásul ugye kupon kódra is akadtam, így 10 dollár lejött a végösszegből. Így még boldogabban vártam az érkezésüket. Végül sikeresen landoltak nálam és azóta is nagy kedvenceim :)
A rendelésem mellé kaptam egy kis organikus csokit, ami nagyon finom volt és nem is romlott meg az úton :D Illetve kaptam egy kódot is tőlük, amivel kaphattok náluk kedvezményt. 40 dollár feletti rendelés esetén 10 dollár levonás jár, ennél kevesebb végösszeg után pedig 5 dollár. Én is ilyen kuponnal rendeltem, az egyik magyar blogger kuponjával, amit köszönök is neki. Úgy gondolom úgy tisztességes, ha elárulom, a kupon használata után, valamennyit creditet én is kapok az oldalukon, következő rendelésemnél.

A kupon kód: CDC485



3 egyedülálló ecsetet és a Core collection rendeltem meg és elmondhatom, egyiket sem bántam meg. Sőt még lehet beszerzek még valamilyent. A szemre való ecseteit is néztem, de azok valamiért nem váltak számomra szimpatikussá, így nem is gondolkoztam rajtuk.

A Core Collection-nel kezdeném:


Először is itt van a buffing brush. Imádni való ecset, amikor sminkelek, mindig használom. Porpúderhez szoktam őt, de megállná a helyét alapozó-, pirosító- vagy bronzosítóecsetként is. Tömött, de rendkívül puha és nem hullik! Egyszerűen tökéletes számomra, bár ezt majdnem mindegyik ecsethez le tudnám írni :D Ő az egyik kedvencem.




A contour brush is nagyon puha és tömött. Őt annyit nem használom, mivel nem sokszor használok a bronzosítót sem, de tökéletesnek találom ahhoz.



Na a pointed foundation brush-sal először nem tudtam mit kezdjek, mire lesz ez jó nekem. Olyan kis pici feje van, hogy jó idő lett volna mire lealapozok vele. Végül sikerült rájönnöm: korrektorozás. Nem evvel kenem fel, de evvel dolgozom el a szemem alatt. Erre nekem tökéletesen bevált.



Őt se nagyon tudtam először, de végül evvel szoktam a korrektort felvinni vagy highlightot kenni az arcomra. Kis pici ecset, mindenhova odafér.


Itt a másik kedvenc ecsetem, az expert face brush. Nekem egyszerűen tökéletes alapozáshoz, nem fogható az eredménye ahhoz, amikor még kézzel vittem fel. Nagyon szépen eloszlatja és eldolgozza az arcon az alapozót, szinte észrevehetetlen. Kíváncsi lennék egy összehasonlításra a Sigmax ecsetekkel, vajon melyik a jobb. Én őt imádom és mindenkinek ajánlom, aki egy jó alapozó ecsetet szeretne venni.




A stippling brusht is nagy vágyakozással rendeltem meg, ennek ellenére nem nagyon találom a módját mire is használjam. Próbáltam alapozáshoz, de az előző ecset nyomába sem ért. Puhának, nagyon puha, de nem valami tömött. Ha használok highlighert, vele viszem fel. Azt mondják, nagyon jó krémes pirosítókhoz, de mivel nekem olyanom nincs, így úgy látszik, őt nem fogom annyira használni.




És végül itt a 3. nagy kedvencem, a blush brush. Másik ilyen puha ecset nincs a világon( na jó lehet ez túlzás). Ha lehetne, állandóan az arcomat simogatnám vele, annyira puha. Tökéletes a pirosító felviteléhez, nem okozott még csalódást. Őt is mindenkinek ajánlom, egyszerűen nagyszerű.



Ti rendelkeztek már RT ecsetekkel? Vagy szeretnétek őket kipróbálni? 


10 megjegyzés:

  1. Üdv a klubban! ;) és ugye hogy nem lehet abbahagyni a simit? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira puha :D Tényleg nem lehet, egész nap elviselném az arcomon :D

      Törlés
  2. Nekem is megvan ezek közül az összes, csak a stippling nem, abból már van több is, és azokat sem használom ki. A szemre való szett viszont szerintem remek, de kihagyható, ha az embernek sok szemre való ecsete van, én sem érzem, hogy ne tudnék élni nélkülük:D szerintem jól válogattál;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, biztos jó a szemre való szett is, de annyira nem hozott lázba, mint a többi :)

      Törlés
  3. Én a expert face ecsetet rendeltem meg elvileg 17-én érkezik meg, már annyira várom, aztán még a pirosító ecseten gondolkoztam nagyon sokat :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jó ecsetet választottál, én imádom. A pirosító ecsetet nagyon tudom ajánlani, de majd akkor legközelebb :)

      Törlés
  4. Nekem is nemrég érkeztek meg , a Core Collection-t és a Blush Brush-t rendeltem csak meg próbának.(itt írtam róla ha érdekel http://noristicmakeup.blogspot.hu/2013/05/real-techniques-ecsetek.html ) A másik kettőt is tervezem. Szerintem az expert face brush főleg vékony egyenletes alapozóréteg felvitelére lehet jó, a stippling brush-al pedig (legalábbis így ránézésre) sokkal jobban bele tudod dolgozni az alapozót a bőrödbe és nagyobb fedést tudsz vele elérni csak kicsit többet kell vele dolgozni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem az expert face brush-al nem csak vékonyan lehet felvinni, én nagyon megszerettem, mint alapozóecsetet :) Lehet tényleg több ideig kell a stippling brush-al eldolgozni, majd talán még egyszer megpróbálom vele :D

      Törlés
  5. Szia! :) megkérdezhetem hogy pontosan mennyibe került a csomag összesen? :) köszönöm

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Pontos összegre nem emlékszem, de kb. 9000 Ft volt összesen, a kuponkóddal együtt. :)

      Törlés