2013. május 13., hétfő

MUA Undressed me too & Dusk till dawn paletta




Már körülbelül egy hónapja tulajdonosa vagyok ennek a két palettának és alig vártam, hogy Nektek is bemutathassam. Mindkettőben gyönyörű színeket találhatunk, amik jól pigmentáltak. Bár lassan kezdek gyűjtő lenni, ami a sminkeket illeti, meg kellett őket szereznem :D



Először is itt a Naked 2 másolata.Imádom a természetes sminkeket, színeket, ezért nekem nagyszerű választás volt. A színek pont hozzám illenek, illetve egy mély fekete szín is hiányzott már. Na és akkor itt vannak a swatchok:











 Másodszor pedig itt van a Dusk till dawn paletta. Nem volt nagyon színes szemhéjpúdereim, ezért be kellett pótolnom. Ebből a palettából a sötét lila színű a kedvencem, szerintem ő a legszebb. A világos kékkel nem tudom mit fogok kezdeni, nagyon nem én vagyok, főleg a barna szememhez, de a többi mind kihasználható szín.







Nagyon szeretem az MUA palettáit, csak kicsit porolódnak és egész tartósak, főleg az árukhoz képest. Nekem teljes mértékben megérte, de biztos nem ez lesz az utolsó palettám.

Nektek hogy tetszik? Rendeltetek már a MUA-tól?
Esetleg meg van valamelyik palettájuk?



4 megjegyzés:

  1. Hú a második paletta második sora gyönyörű4 :))

    VálaszTörlés
  2. Nekem az Undressed paletta van meg és nem is gondoltam volna, hogy ennyire fogom szeretni! A Glamour dayst még nagyon szeretném megrendelni, de várok, vmi akcióra :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Glamour days is nagyon tetszik, rajta is gondolkoztam :) Az Undressed is meg van, őt is imádom :)

      Törlés