2013. május 11., szombat

Maybelline Gel Eyeliner 24H

Vége az írásbeliknek és a ballagásnak és újult erővel szeretnék belevágni újra a blogolásba. Lassan már két hete nem írtam semmit, hiányzott már. Az érettségit sikeresen túléltem, bár izgulástól nem volt mentes, ahogy a ballagás sem a sírástól :D De ez így van rendjén, gondolom. Egyre több bejegyzést is tervezek most már, hogy itthon vagyok, a tételek mellé szeretnék beszorítani minél több posztot. Remélem sikerül is.

Elsőként a Joy-napokról hoztam valamit. Nem tudom Ti hogy vagytok vele, de engem a Joy-napok fele annyira sem hoztam lázba, mint a Glamour egy hónapja. Így csak egy terméket vásároltam, amire már régóta kíváncsi voltam, több blogon is találkoztam vele. Most már én is a birtokomban tarthatom a Maybelline zselés tusát. Épp most volt kifogyóban az Aden márkától a folyékony tus, így éppen ideje volt egy újat beszerezni és még nem is volt zselés állagúm, úgyhogy belevágtam. 



Tetszett, hogy ecset is jár hozzá, de úgy látom nem lehet vele annyira vékony vonalat húzni, lehet egy ferde ecset is kell hozzá. Persze ez azon múlik, ki milyen vonalat szeret húzni vele. Én személy szerint szeretem a vékony, alig észrevehető, de mégis látszódó tusvonalat. Na evvel az ecsettel még nem sikerült, de lehet azért mert béna vagyok :D


A legfeketébb árnyalatot vettem, egyrészt nem tudom hogy egyáltalán van-e más árnyalatban, másrészt csak ez volt a boltban. 

 
Szép fekete színe van, nekem bejön ez a zselés dolog. Remélem hosszú életű lesz vele a kapcsolatom. Eredeti áráért nem biztos, hogy megvettem volna, 2500 Ft sajnálnék rá szerintem, de 50 %-os kuponnal nagyon megfelelt számomra.

Ti mit gondoltok róla? Meg van Nektek esetleg?
 Milyen tust szoktatok használni?



2 megjegyzés:

  1. Gratulálok az érettségikhez, remélem mindegyik úgy sikerült, ahogy szeretted volna! :)
    Glamour napokon én is megvettem ezt a tust és imádom, a legjobb!
    Itt olvashatsz róla tesztet nálam :)
    http://beautylamourblog.blogspot.hu/2013/04/maybelline-lasting-drama-gel-allagu.html

    A Joy napok engem sem hoztak lázba, annyira nem, hogy meg se vettem az újságot :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen, aranyos vagy. Remélem, hogy úgy sikerültek :)

      Törlés