2013. április 6., szombat

Rendelésem a MUA-tól


Már régóta terveztem rendelni a MUA honlapjáról, azóta hogy megjelentek az ecsetek és nem régiben pedig az Undressed me too paletta. Izgatottan válogattam össze a kosaramba amiket szeretnék, de persze az túl sok lett volna, úgyhogy az igazán szükségeseket, amiket régóta szeretnék és két bónusz is belekerült a kosaramba. :D
honlapjuk: http://www.muastore.co.uk
Az Undressed me too palettájára azóta ácsingozóm mióta megjelent. Az UD Naked 2 palettájának másolata, nagyon szép natúr színekkel. Mintha csak nekem találták volna ki (meg persez azoknak akik odavannak a natúr színekért) Most 4 font helyett 3-ba került.
Egy blending brush-t régóta szeretnék magaménak tudni, mivel még hasonló ecsetem sincs és egy jó smink elkészítéséhez nagyon hasznos tud lenni. Így nagyon örültem mikor megérkeztek a MUA-hoz. A féláras akciójuknál is már megakartam rendelni, de sajnos mire odaértem elfogyott, úgy hogy most van itt az ideje hogy megrendeljem. Ez 1.95 fontba kerül náluk.

Ezt a palettát is régóta szerettem volna és szintén a félára akcióban szerettem volna szert tenni rá, de mint minden amit szerettem volna elfogyott mire rendelni tudtam volna. Na nem baj, most már meg lesz ő is nekem :) Ez 4 fontba került.


A bónusz pedig a MUA két újdonsága lett. Az utobbi időben jelent meg a Power Pout nevű terméke. Ez a Clinique chubby stick másolata, sokkal kedvezőbb áron. Darabja 3 fontba kerül. Két árnyalat  landolt nálam, bár még kettőt szívem szerint rendeltem volna. A választottam a Broken Heart és Rendezvous nevű árnyalata, amit a képen szívvel jelöltem. A két narancssárgás árnyalat nem az én színem, de a másik kettőt még megakarom szerezni, ha tényleg jók. Kíváncsian várom őket.

Ezeket rendeltem ma meg a MUA-tól, kíváncsi is vagyok hány nap alatt érkezik meg, ez egy fajta próba is nekem tőlük. Ti szoktatok rendelni a MUA-tól? Szeretitek a termékeiket?





6 megjegyzés:

  1. nagyon klasszak, a félárasnál én is akartam ecseteket rendelni, de elfogytak:(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, nagyon gyorsan elfogytak, úgy sajnáltam. De most legalább kipróbálom és ha bevált rendelek még más milyet is.

      Törlés
  2. nekem nemrég jött meg egy MUA csomagom, nagyon meg vagyok elégedve mindennel, a blending brusht én is megrendeltem, azóta minden sminkem elkészítéséhez használom, biztos vagyok benne, hogy te is nagyon fogod szeretni :)

    http://beautylamourblog.blogspot.hu/2013/03/mua-rendelesem.html

    már a lip balmról írtam is tesztet a blogon, nagyon jó kis termék :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem is hogy így lesz, már várom hogy megérkezzen :)

      Törlés
  3. Utánvéttel jön ki vagy hogy fizet az ember?:D Én is szemezem a márkával egy ideje. Csak semmit nem tudok a rendelés menetéről. Köszi előre is: )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Paypal-lal fizettem, szerintem az a legbiztonságosabb, csak sajnos nem mindenhol lehet fizetni vele. De a MUA-nál igen, úgyhogy én azt ajánlom :)

      Törlés