2013. április 22., hétfő

MUA csomagom érkezett




Végre megérkezett! Nagyon vártam és aggódtam is a posta miatt, de itt van. Ma találtam a postaládánkban az MUA csomagocskát. Azért lehet nem kéne kicsinyítgetnem, hisz elég nagy borítékban jött. Teljesen ki volt bélelve pukkantós anyaggal. 2 hét alatt ért ide Angliából egész pontosan. A rendelést április 6.-án szombaton adtam fel, 16.-án postázták és ma már itt is volt.




Először itt a Dusk till dawn paletta, amire azóta vágytam, hogy megismerkedtem evvel a márkával. Nagyon szép színek vannak benne, igazán változatos sminkeket lehet készíteni vele. Alig várom :)
Illetve még a blending brush-t is megszereztem.


A másik pedig a nem rég megjelent Undress me too paletta. Ez az UD Naked 2 másolata, sokkal olcsóbban. Imádom a naturális színeket, szinte már gyűjtő vagyok.


 Végül pedig a két power pout. Ez volt az első amit kipróbáltam és eléggé jónak tűnik. Várom, hogy bemutathassam. Még nem volt ehhez hasonlóm, remélem beválik.


Nekem eddig minden  nagyon tetszik, örülök hogy megrendeltem őket. Bár még tudtam volna mit...

Nektek hogy tetszenek? Meg van valamelyik?


8 megjegyzés:

  1. Undressed és Undress Me Too palettáim vannak, nagy szerelem mindegyik :) A Power Pout is piszkálja a fantáziámat, bár mostanában meg ebay szippantott be eléggé, nem kellene nagy költekezésbe fognom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én most elég sokat költekeztem,, alapcuccok hiányoztak. Még ebben a hónapban jön egy másik rendelésem is :D Mindkét paletta nagyon jó, imádom a színeit :)

      Törlés
  2. A pirosítók és az ecsetek nagy vágyaim MUA-tól. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pirosítom még nem volt tőlük, de az NYC pirosítója hasonlít rá, most azt használom. Ez az egy ecsetem van tőlük, de már ez is nagyon tetszik. Ez az ecset hiányzott csak. Majd legközelebb talán a többit is. :)

      Törlés
  3. én még soha nem használtam MUA-t, érdekelnek majd a tesztek:) Főleg a palettáké!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem megszeretnéd. Nekem már van ezen kívül két palettám tőlük, nap mint nap az Undressed palettájukat használom, ami a UD Naked hasonmása. Majd egyszer talán az eredetit is megkaparintom :D

      Törlés
  4. Én az Undressed palettát rendeltem meg csak eddig, és azt nagyon szeretem :) a glamour daysre pályázok még :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is imádom azt a palettát, de nem hagyott nyugodni az új :D

      Törlés