2013. április 21., vasárnap

Maybelline: Smoky Eyes vs. The Rocket



Mostanában rengeteget hallani az új Maybellinr The Rocket szempillaspirálról. A külföldi bloggerinák nagyon odavannak érte, de itthon úgy vettem észre, nem olyan nagy a lelkesedés. Olvastam jó pár posztot már erről a kékségről és láttam kevésbé csábító képeket is. Úgy gondoltam nekem is ki kell próbálnom, hogy megtudjam mi igaz és mi nem róla. A Glamour napok alkalmával 1000 Ft-ért szereztem be, a Blackest Black árnyalatban. Azt tudni kell rólam, hogy nagyon régóta használok Maybelline spirálokat, szeretem őket. Amikor elfogyott mindig a legújabbat vettem kipróbálásra és eddig mindegyiket szerettem. Az előző sem fogyott még ki, javában használom. Ez pedig a Colossal Smoky Eyes, szintén a legfeketébb.
Reméltem ez a legújabbal sem lesz másként, szeretni fogom. Azonban először is nézzük meg őket egy kicsit jobban.




Eddig én a hagyományos spirálkeféknek voltam a híve, de ideje volt egy szilikonosat is kipróbálni. Mindkettő rendkívül fekete. Szerintem a kép adja magát, nem is kell sokat mondanom erről. Elég rövidek a sörtéi a Rocket-nek, a másikhoz képest.

Na akkor most jön a fontosabb rész. Igen, képes összeragasztani a pillákat és szerintem elég borzalmas hatást tud kelteni. Nekem ez nem tetszik, de van akinek igen. Első felkenéskor így nézett ki.

The Rocket
The Rocket
Majd elkezdtem gondolkozni, úgy voltam vele, ha ez sem válik be, akkor egyszerűen majd kicserélem a kefét, ha elfogy a másik. Amikor viszont a festék nagyját lehúztam a keféről és így álltam neki, akkor egész más lett a finish. Nézzétek csak !

The Rocket
The Rocket
The Rocket

Szerintem így már tök jól néz ki. Szóval aki nem szereti az első képeken lévő hatását, már megvette és csalódott, az nyugodtan húzza le a felesleget a keféről és próbálja ki úgy. A héten felváltva használtam mindkettőt és így már megnyert magának ez a spirál is.

Azért a másik még mindig a kedvencem maradt. Nagyon jó kis változat, talán csak a lila spirálját szerettem jobban a Maybelline-nek. Dúsít, hosszabbít és extra fekete. Minden ami kell nekem.


Smoky Eyes

Smoky Eyes

Smoky Eyes

Nektek mi a véleményetek? Ti megvettétek a The Rocket szempillaspirált? 
Esetleg más kedvencetek van?

Puszi,
Nóri


10 megjegyzés:

  1. Hmmm, elgondolkodtató. A festékmennyiség csökkentése után nagyon szépen viselkedett, ha elfogynak az NYC-spiráljaim, nem felejtem el a bejegyzésedet :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, úgy szebb, de a másikat még mindig jobban szeretem :)

      Törlés
  2. Festékréteg ide vagy oda, szerintem a Smoky Eyes-zal szebbek a pilláid!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is jobb azzal, de így már egész jó a másik is.

      Törlés
  3. De jó hosszuak a szempilláid :O
    Tényleg elgondolkodtató melyik is lenne az igazi. Holnap megnezem nálunk van-e a rocket. Szívesen tesztelnem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Attól függ,hogy ki melyik hatását szereti jobban. Én azért maradok a Smoky Eyes-nál. :)

      Törlés
  4. Nekem is a Maybelline spirálok a kedvenceim, eddig mindegyiket kipróbáltam már a kedvencem a piros One by One.
    Glamour napokon én is megvettem kuponnal ezt a kéket, d emég nem próbáltam ki, de biztos szeretni fogom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A pirosat még szerintem nem próbáltam, de biztos jó lehet az is. A kék is jó, csak vigyázni kell az adagokkal, mert tényleg képes összeragasztani a pillákat. :)

      Törlés
  5. Nekem One by one van, annak is szilikonos keféje van, mint a rocketnek, és ezt imádom benne. =) De én is mindig lehúzom róla a felesleget...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor úgy látszik a szilikonosokat így kell használni. Nekem eddig csak hagyományos volt, de úgy gondoltam valami újat is ki kell próbálni :)

      Törlés