2013. április 1., hétfő

Márciusi kedvencek

A március is gyorsan eltelt, itt van máris az április. Remélem mindenkinek kellemesen telt ez a hónap :) Nekem elkezdődik a nagy hajrá időszak, hisz mindjárt itt van a május és az érettségi. Nagyon várom már hogy túl legyek rajta, nem tudom ki hogy érzett ezzel kapcsolatban, de én várom :D
Úgyhogy nálam kezdődnek az utolsó dolgozatot, témazárók és persze kisérettségik. Remélem minden jól fog sikerülni :)
Na de hát eltelt a március, ez pedig a hónap kedvenceit jelenti, amit el is hoztam ma Nektek!



Most nem volt túl sok beauty kedvencem, nem túl sok időm jutott ezekre sajnos. De azért párat sikerült összegyűjtenem.


Először is az Avon testápoló. Nagyon jól hidratál és az egész csillámos, amitől mindig jobb kedvre derültem. Egyetlen negatívuma az az illata. Nem is tudom mihez hasonlítani, elég furcsa illat, de elviselhető. Ennek ellenére azért megszerettem. Következőleg viszont szeretnék egy testvajat kipróbálni, valószínűleg Alverdéset.



Az Avon argánolajos hajvégápolóját sokan dicsérték, ezért is vettem meg. Tényleg nagyon jó, nem szárazak már a hajvégeim és szerintem kevésbé is töredeznek. Bár emellett semmi szilikonosat nem használok és hajhosszra kókuszolajat is gyakran használok. Szóval ez a jó hatás ennek az együttesnek köszönhető. De önmagában is jó lehet, csak én nem szeretem annyira a szilikonos dolgokat. Mostanában pedig újra bele fogtam egy kisebb hajnövesztési procedúrába, újra ricinusozok, mellette pedig kókuszolaj és persze kinéztem egy jó kis hajpakolást. No de ezt majd külön posztban :D


A következő kedvencem az Avon holt-tengeri ásványos arcmaszkja, amit nagyon nagyon megszerettem. Sokkal szebb lesz utána a bőröm egy ideig és remekül hidratál. Szóval csak ajánlani tudom.


Mivel ebben a hónapban kicsit visszatért a tél is, a kezeimnek is többre volt szüksége. Így újra elővettem az Essence kézkrémét és újra beleszerettem. Már nincs karácsony, de az illatát még mindig imádom és fincsi puha lesz a kezem tőle mindig :)


Nem csak a kezeimnek kellett extra ápolás, hanem a körömágyamnak is. Ilyenkor jobban kiszárad és ilyenkor elkezdem tépegetni és rágni. Szerintem ezzel nem vagyok egyedül :D Remekül felpuhítja a köröm körülötti bőrt és hidratálja. Ezáltal pedig a késztetésem is elmarad.



Kedvenc parfümöm pedig az Avontól a Ballroom Beauty volt. Isteni illata van szerintem, de ez emberfüggő kinek mi jön be. Mindenesetre én imádom :)

És ennyit a beauty kedvencekről, most egy kicsit mást is hoztam:


Mostanában eléggé belementem az egészséges életmódban, már-már mániákusan :D A kedvenc reggelimmé vált a tejbezab. Olyan mint a tejbegríz, csak gríz helyett zabpehellyel. Szerintem nagyon finom, rögtön megszerettem. A legjobb valamilyen gyümölccsel és fahéjjal, nálam most a szeder és az alma megy nagyon. Ráadásul szuper egészséges, rengeteg rostot és fehérjét tartalmaz, ami remek a testünknek és segít a fogyókúrában is.


Kedvenc filmem pedig a Tökéletes hang, amit mostanában sokat reklámoznak a tévében. Annak ellenére hogy nálunk csak most adják a mozikban, Amerikában már ősszel leadták és a DVD is megjelent, így megtalálható már feliratosan, amit én személy szerint jobban szeretek. Na a filmet mindenkinek ajánlom, Fat Amy alakja nagyon szórakoztató, sokat nevettem és a dalok is jók benne. Minden ami kell, benne van. Filmnézésre fel! :D


Az utolsó kedvencem pedig a Tumblr. Mostanában nagyon rákattantam, főleg az egészséges életmóddal kapcsolatos blogokra. Nagyon megszerettem, ha érdekelnek az inspiráló képek, nagyon tudom ajánlani, biztos megszeretitek :)


Ezek voltak márciusban a kedvenceim, és Nektek mik voltak?

3 megjegyzés:

  1. ez a tejbe zab csak tej és abba natur zabpehely? annyira megkívántam, hogy ma vettem zabot :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, natúr zabpehely :) Úgy kell csinálni mint a tejbegrízt. Edényben felmelegíted a tejet, kb. dupla annyi tej kell mint zabpehely. Én raktam bele egy kis édesítőt vagy mézet és hagyni kell hogy felszívja a tejet. Utána én még keverek bele fahéjat és gyümölcsöket. Nekem nagyon ízlik így. :)

      Törlés
  2. köszi a választ :) holnap reggel megcsinálom!

    VálaszTörlés