2013. április 14., vasárnap

Essence Stay Matt lip cream teszt




A Glamour-napok keretein belül sikerült megszereznem ezeket a szájfény/rúzs mattokat. Megjelenésük óta terveztem a megvásárlásukat, de csak most jött el az ideje. Annyit elmondhatok, hogy nekem nagyon megérte. Kíváncsian álltam neki, felkenni a számra, másra számítottam, de ez sokkal jobb. A velvet rose és a soft nude árnyalatokat kaparintottam meg, a két világosabb árnyalatot, de már gondolkozom, a többin is. Plusz nagyon finom vanília illata van, amit én imádok :)

Balra: Soft nude Jobbra: Velvet rose

Nagyon jó minőségűek és pigmentáltak, ezen kívül pedig tartósak. A számra, ahogy felkenem, gyorsan megszárad és természetes hatású lesz, mintha csak a saját színem lenne. Engem a két legvilágosabb szín fogott meg, azért is választottam ezeket, de sajnálom, hogy nincs több árnyalatban.


A szám eredeti színe nagyon halvány, így ráfér egy kis természetes szín mindennapokban.


 Kezdjük is az elsővel, a velvet rose-zal. Ez egy halvány rózsaszínesebb szín, engem ez nyert meg jobban.




A második pedig a soft nude. Ez inkább barnásabb és kicsit sötétebb árnyalat. Ez is tetszik, de kell hozzá a zsepi, hogy egy kicsit visszavegyek a színéből, úgy szerintem nekem jobban áll és természetesebb is.








Nektek melyik tetszik jobban? Megvan valamelyik Nektek is?



4 megjegyzés:

  1. Nekem is ez a kettő van meg. A velvet rose az én számon barackosabb, pont jó a hétköznapokra. A tartósságuk miatt is imádom őket, evés-ivást, puszilkodást is simán kibírnak, egyszer volt hogy kávézás közben elkezdett kicsit hámlani a számról.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, tényleg kibírja, ez nagyon jó. Velem a hámlás még nem történt meg, de majd figyelem :)

      Törlés
  2. jajj de szép a szád eredeti színe!! mindig ilyenre vágytam, ezen minden szín ami a tubusokban van nagyon szépen jön vissza! :)

    VálaszTörlés