2013. április 16., kedd

Beauty Blogger TAG




1. Eredetileg egyenes vagy göndör a hajad?
Eredetileg eléggé göndör a hajam, de a sok festés után átment hullámosba és most ilyen semmilyen. Sajnálom nagyon, de belekezdtem a lenövesztésbe, hátha visszatér az eredeti göndörsége.

2. A hajadat magadnak fested vagy fodrászhoz mész?
Mindig itthon anyukám festette be, nem volt alkalmam fodrásznál festetni.

3. Minden nap ugyanolyan a frizurád?
Általában összefogva hordom, mivel olyan semmilyen, így leengedve nem tetszik. Illetve próbálok minél kevesebb hőt használni a hajamon, szóval ritkán használom a hajvasalómat. Ilyenkor viszont mindig leengedve, mert imádom a hajam :)

4. A manikűrt-pedikűrt magadnak készíted vagy szalonba jársz?
Párszor csinálták a körmömet szalonban, volt műkörmöm és géllakkom is. Ezután elkezdtem utána járni a dolgoknak és kitanultam a műkörömkészítés és géllakozás fortélyait itthon. Általában géllakozok, rá pedig sima körömlakkot viszek fel. Műkörmöt egy jó ideje nem csináltam magamnak.

5. Milyen gyakran fested a körmödet?
Általában heti egyszer, ha hamarabb lekopik kétszer.

6. Csak nyáron vagy télen is fested a lábkörmeidet?
Inkább csak nyáron szoktam, valahogy mindig elfeledkezek arról, hogy a lábaimon is vannak körmök :D

7. Mennyi ideig tart a sminkelés nálad?
Attól függ hova készülök. Suliba olyan 20 perc, ha komolyabb szemsmink az több időt vesz igénybe.

8. Mit sminkelsz először? Az arcodat vagy a szemedet?
Legtöbbször az arcommal kezdek, ha bonyolultabb vagy csillámos szemsminket készítek, akkor viszont azzal. Ha esetlegesen elrontom, nem megy kárba amit addig megcsináltam.

9. Gyűjtöd a sminktermékeket vagy csak akkor veszel valamit, ha szükséges?
Ha lenne annyi pénzem, akkor gyűjtenék. Bár már szerintem most is több sminkem van mint kellene, de nem hiszem hogy ez már gyűjtögetés lenne.

10. Milyen gyakran használsz műszempillát?
Emlékezetem szerint még sose viseltem műszempillát. Valahogy nem gondoltam arra, hogy szükséges lenne.

11. Teljes arcsminket készítesz minden nap?
Ha az alapozó, korrektor, púder, pirosító és szempillaspirál kombó annak számít, akkor teljeset.

12. Akkor is van rajtad smink, ha egyedül vagy otthon vagy ha a családoddal vagy?
Legtöbbször nincs otthon rajtam smink, de van amikor kedvem hozzá és viselek.

13. Elhagynád a házat smink nélkül?
Nem hinném. Egy fajta biztonság érzetet ad és magabiztosabb vagyok vele. Elég egy BB krém plusz egy púder és én már jól vagyok :)

14. Mennyi "high-end" terméked van?
Nem hiszem, hogy lenne egyáltalán high-end termékem, de igazán vágyok egy-két MAC és Urban Decay cuccra.

15. Esténként eldöntöd, hogy mit veszel fel másnap?
Nem szoktam, reggel jön a kavalkád, 10 perc a szekrény előtt elgondolkozva :D

16. Milyen gyakran váltogatod a táskáidat?
Nincs sok táskám, suliba egy táska van amit szeretek hordani, annak ellenére van még két ilyen táskám.

17. Mikor kelsz fel és mikor fekszel le?
Hétköznap 7 körül már fennt vagyok, annak ellenére, hogy csak csütörtökön van első két órám. Szeretek nyugiban elkészülni, reggelizni, hogy ne kelljen sietősen. Lefeküdni próbálok minél hamarabb, de ez nem mindig jön össze. Főleg mostanában.

18. Milyen gyakran sportolsz?
Amikor csak van időm. Ami mostanában megint nincs. Múlthét óta járok flabélosra, heti kétszer, plusz egy alkalommal zumbázni. Ezidáig inkább otthon tornáztam.

19. Bal vagy jobbkezes vagy?
Jobbkezes.

20. Milyen magas vagy?
167 cm vagyok.

21. Beszélsz idegennyelveket?
4. óta tanulom az angolt, illetve 0.-os voltam. Az angol középfokú nyelvizsgát már megszereztem 2 éve, tavaly ősszel pedig leraktam az emelt angol érettségit. 4 éve tanulom a német nyelvet is. Az túlzás, hogy beszélem is, de igyekszem. Szeretek nyelveket tanulni, ha több időm lenne, megtanulnék még pár nyelvet. Például spanyol, orosz, japán, francia nyelveket. De jó is lenne :)

22. Vannak háziállataid?
Nincs sajnos. Degujaim voltak régen.

23. Milyen gyakran vagy Bloggeren?
Reggel-este felnézek egyszer általában és olyankor elolvasom az újdonságokat és ha futja rá az időm, írok egy bejegyzést is.

24. Olvasol kommenteket blogokon?
Azt nem mondanám, hogy minden kommentet elolvasok, mert akkor nagyon eltelne az idő. Ha viszont olyan bejegyzés van ami nagyon érdekel, vagy esetleg nincs sok komment, akkor elolvasom.

25. Listát írsz azokról a termékekről, amiket más blogon látsz és meg akarod venni?
Listát nem írok, de a fejemben tartom őket. Az ilyeneket úgyse tudom kiverni a fejemből :D

26. Hogy jött a blogod neve?
Az első vlogger neve akit elkezdtem követni Annies Beauty Life volt. Azóta már Annie Jaffry a csatornája neve. Ő inspirált legjobban és mivel névválasztásban sosem voltam kreatív, így lett ez a blog neve.

27. Milyen kamerát használsz?
Egy jó régi, 6-7 éves sony cyber-shot kamerám van. Már tervezek egy újabb vásárlást, de egyenlőre jó.

28. Milyen gyakran takarítod ki a házat?
Nálam ez érdekesen zajlik. Szeretem a rendet, minden máshol, kivéve a szobámban. Mindent rendbe hagyok máshol, de a szobámba sosem sikerül. Amikor már tényleg nem látok át semmit, akkor nekiállok és takarítok ameddig csak kell.

29. Mi a kedvenc színed?
Kifejezetten nincs kedvenc színem, szeretem a lilát, barnát, pirosat, pasztellszíneket.

30. Káromkodsz?
Ki nem szokott? De most tényleg...Általában kerülöm a csúnya beszédet, szerintem az visszataszító és undorító, ha valaki folyamatosan káromkodik és alpárian beszél. Főleg ha lány. De néha belefér, ha ideges az ember. De kerülöm a csúnya szavakat.

31. Mit csinálsz a nap hátralévő részében?
Tanulok, tanulok és ja, még többet tanulok. Nyakunkon az érettségi, héten van matek próbaérettségim és média projektfeladatok leadása. Úgyhogy szorít az idő és nem én lettem volna aki utolsó pár napra hagyja a nagyját. Na mindegy, ez már csak én vagyok. Úgyhogy valószínűleg sokáig fent leszek ma, meg holnap is :S


Puszi,
Nóri


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése