2013. március 31., vasárnap

NOTD: Húsvéti nyuszis körmök

Kellemes Húsvéti Ünnepeket Minden Kedves Olvasónak !!!

A mai napon engem is kicsit elragadtatott engem is ez a húsvéti hangulat és muszáj volt valami kis húsvéti dolgot csinálnom. Így sikerült megalkotnom a húsvéti körmöket.









És amiket használtam hozzá:
Moyra akril festékek(fekete, fehér, piros)
Essence körömlakkok (that's what i mint!, hello marshmallow!)
Körömdíszítő ecsetek és pontozó tűk


Nektek hogy tetszik? Csináltatok valami hasonlót?


6 megjegyzés:

  1. de jól mutat a pasztell lilán a nyuszi :) cuki lett!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon cuki lett! Én is tök hasonlót készítettem tegnap. :D
    http://thimmykevilaga.blogspot.hu/2013/04/52-wnpc-14-husvet.html

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Megnéztem a tiedet és nagyon aranyos lett, ügyes vagy :)

      Törlés