2013. március 15., péntek

Kedvenc beauty guruk Youtube-on

Külföldiek:


Úgy emlékszem vele kezdődött minden. Ő volt az első akinek a videóját megnéztem, azóta pedig megszállottja vagyok a youtube-nak :) Szerintem csodálatos sminkeket készít és az egészséges életmódról is hasznos videói vannak.






















A magyarok közül pedig:





Azt eléggé sajnálom hogy a magyarok közül, kevesen készítenek videókat, ráadásul ritkán is, pedig szívesen nézném. Már én is gondolkoztam videózáson, de még nem sikerült rá vennem magam :D


Nekem ők a kedvenceim és Nektek? Kiket néztek legszívesebben youtube-on?
A magyar youtube-osokhoz mit szóltok? Tetszenek?


3 megjegyzés:

  1. A külföldiek közül egyiket se ismerem, de majd utánuk nézek :) A magyar lányok blogjait követem :) én makeupbyalli videoit szeretem, olyan egyszerűnek tűnik megcsinálni a sminkeket miközben nézem, de a végeredmény csoda szép! Bár ő nagyon drága kellékekkel dolgozik...emiatt néha szomorúan nézem :D
    itt megnézheted egy videóját, ha érdekel:
    http://www.youtube.com/watch?v=Pyi5NRA0Tho

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem mindenképpen érdemes benézni hozzájuk, mindannyian csodálatosak és sok mindent lehet ellesni tőlük :) Igen, az nálam is zavaró tud lenni, hogy elég drága termékeket is használnak, pláne ha itt nem is kapható.
      Köszi az ajánlást :)

      Törlés
  2. Szia,hogy ha gondolod, akkor benézhetsz az én YouTube csatornámra is, nem rég kezdtem,de nagyon sok pozitív visszajelzést kaptam és már rengeteg kis követőm van <3 youtube.com/mialamia51
    Egyébként azok a magyar guruk,akikre érdemes oda figyelni : Gabifrizurai, Bebita Bonita, Ehssty és BeautybyBarbara

    VálaszTörlés