2013. február 6., szerda

Sorozat- és filmajánló - Új kedvencek

Úgy gondoltam ideje megmutatnom Nektek sorozat- és filmfüggőségemet. Imádom őket, de leginkább a sorozatokat, mivel azok hosszabban foglalkoznak az adott témáról. Az elmúlt pár hétben pedig újabbakra bukkantam, amelyek kedvenceimmé váltak. Ezeket pedig szeretném Nektek is ajánlani, illetve kíváncsi lennék a Ti kedvenceitekre is :) Először is szeretnék egy kis leírást adni ezekről, majd pedig elmondom a véleményemet.

Először is a filmek:

Skeeter (Emma Stone) a főiskola befejezése után újságíróként próbál pénzt keresni, de elhatározza, könyvet ír az előkelő déli családoknál szolgáló cselédekről, méghozzá a szolgálók nézőpontjából. Hosszas rábeszélés után Aibileen , Skeeter legjobb barátjának házvezetőnője, a hallgatást megtörve elsőként mesél a kívülállók számára zárt fekete közösség félelmeiről. Annak ellenére, hogy Skeeter életre szóló barátságait kockáztatja, Aibileennel közösen folytatják a kutatást, és hamarosan több nővel találkoznak, akik szeretnék elmesélni történetüket, és kiderül, sokkal több mondanivalójuk van, mint amire számítottak.



Vélemény: Nagyon jól összerakott film, igazán tanulságos. Az ahogyan ábrázolták azt, hogyan is viselkedtek az emberrel, csak azért mert másmilyenek voltak. Elgondolkodtató.... Miért viselkedünk manapság is másképp azzal aki nem úgy néz ki, ahogy azt elvárjuk vagy nem úgy néz ki valaki mint a megszokott.


1874-et írunk. A vibráló, gyönyörű Anna Kareninának megvan mindene, a férje magas rangú kormánytisztviselő, és Anna a szentpétervári úri társaság megbecsült tagja. Ám Anna egy nap bátyja, Oblonsky kérésére Moszkvába utazik, hogy segítsen megmenteni annak zátonyra futó házasságát. Moszkvában összetalálkozik Vronsky-val, a fess huszártiszttel, akivel azonnal heves vonzalmat éreznek egymás iránt, noha Vronsky épp Oblonsky sógornőjének, Kittynek csapja a szelet.

Vélemény: A leírás elég rövid, de a filmben sokkal több van. A szerelem miatt, Anna mindent felad. Igazán szép, egyben kemény történet, lelkig hatoló az biztos. Szerintem érdemes megnézni, pláne ha valaki szereti a kosztümös filmeket(én igen).









És akkor a sorozatok:

Szerintem erről igazán nem kell leírást készítenem, gondolom mindenki ismeri A szex és New York című sorozatot. Ez lenne az előzménye. Nagyon tetszik az benne, hogy betekintést nyerhetünk az amerikai 80-as évekbe. Izgalmas és egyben furcsa ruhák, szokások. Nem beszélve arról hogy Carrie Bradshaw tini éveit mutatja be. Nagyon nagyon tetszik :)























Aria, Emily, Spencer és Hanna nagyon közel álltak egymáshoz, míg  barátnőjük, Alison el nem tűnt. 1 évvel később, egy bizonyos "A" üzeneteket kezd küldözgetni a lányoknak, fenyegeti őket, hogy elárulja összes kis titkukat. Úgy gondolják ez a személy az eltűnt barátnőjük, amíg meg nem találj Alison holttestét.

Vélemény: Már többször hallottam erről a sorozatról, főleg a külföldi beauty bloggerek videóiban, akik agyonra dicsréték a sorozatot. Így mikor volt egy kis időm, Januárban el kezdtem nézni. Meglepett de tényleg nagyon jó története van. Most már a 2. évadot nézem, szinte már betegesen. Nagyon idegesít ki is lehet "A"...


Ezeket láttam mostanában, de ezen kívül van még pár kedvencem, amelyeket legközelebb leírok.
Nektek mi a kedvenc sorozatotok illetve filmetek mostanában?


3 megjegyzés:

  1. De jó, én is sorozatfüggő vagyok, ma volt az utolsó vizsgám, úgyhogy végre lesz időm belekezdeni egy új sorozatba :) köszi az ajánlókat!

    VálaszTörlés
  2. Jó kis ajánló! :) Most Nekem is a Carrie Diaries a favorit, egyszerűen imádom!! Fel is iratkoztam a blogodra, mert megtetszett, csak így tovább ;) Állandó olvasód leszek,ha gondolod nézz be hozzám is és iratkozz fel! Xoxo:Yvett, http://divat-mania.blogspot.com

    VálaszTörlés
  3. Örülök neki, hogy tetszett Nektek :)

    VálaszTörlés