2013. február 9., szombat

Haul - Zsákmányok

Mint  mindig most is sikerült pár dolgot vásárolnom. Nemrég megjött az Avon rendelésem is, úgyhogy van pár dolog amit szeretnék Veletek megosztani.
Először is az Avon:


Rendeltem egy újabb arcmaszkot, ez a holt-tengeri ásványokkal dúsított arcmaszk. Nagyon szeretem a Baleás változatot, remélem hasonlóak.


Megrendeltem az Avon új BB krémjét, amire nagyon kíváncsi vagyok, valószínűleg holnap hozom is róla a tesztet. Remélem beváll.


Illetve rendeltem két miniparfümöt. Evvel a két illattal mióta megjelent, azóta szemezek vele, de most 600Ft-os áron úgy gondoltam miért is ne. Mindkettőnek nagy nagyon finom illata van, imádom. Ráadásul tartósak is, úgyhogy megérte nekem.


Még januárban, az Essence akcióban beszereztem stay all day szemhéjpúderét 2 árnyalatban is. 350Ft-os áron nem lehetett ott hagyni és sokaktól hallottam jót róla.










8 megjegyzés:

  1. A holt-tengeri ásványos maszkot használtam régebben, ezerszer jobb, mint a Balea hasonló terméke. A drogériás/katalógusos BB krémekből kiábrándultam, egyedül a Garnier vált be úgy-ahogy, most nagyban szemezek egy Missha Perfect Cover-el :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én még Garnier-t nem használtam, csak termékmintát próbáltam, akkor jó volt. Missha Perfect Cover-t én is szeretnék, amint elfogynak az itthoniak, biztos beszerzek egyet, nagyon dicsérik :)

      Törlés
  2. Hu nagyon kíváncsi vok a BB-re! Én nagyon vacilláltam rajta, hogy rendeljem-e vagy sem és végül a nem mellett döntöttem, én is Garnier párti vagyok, bár a mostani avon katalógusban elég baráti ára volt a BB-nek! :) Kíváncsi leszek a véleményedre!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg baráti ára volt és amúgy nagyon picike. De legalább kipróbálom és ha tényleg nem jó, akkor nem fogok a nagyobbra pénzt pazarolni :)

      Törlés
  3. Az essence arany szemhéjfestéke valami csodaszép *.* <3 Beleszerettem! Ez is a kifutó termékek között van vagy lehet még kapni? xoxo :Yvett,http://divat-mania.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg nagyon szép és igen, a kifutó termékek között van, de lehet találsz még :)

      Törlés
    2. Köszönöm! Akkor rohanok a Rossmannba :)

      Törlés