2013. február 10., vasárnap

Avon Planet Spa arcmaszkok

A múlt hónapban két arcmaszkot is sikerült beszereznem az Avontól. Az egyik a török termál rhassoul agyagos, a másik pedig egy shea vajas. El kell hogy mondjam az agyagos arcmaszk nagyon nagyon jó. A shea vajas is jó, de igazából a hidratálásra ott van az arckrém, úgyhogy pár használat után úgy érzem erre annyira nem lenne szükségem, de most már elhasználom. Puha lesz az arcom utána, de ez csinálja a krémem is, így nem látom értelmét. Ezek után inkább fogok az agyagosról áradozni :D


Szerintem a kép magáért beszél. Látszik melyik az agyagos és melyik a shea vajas :)



 És megszáradva így néz ki


Az agyagosról pedig csak áradozni tudok. Nagyon megszerettem. Eleve az agyag nagyon jó hatással lehet a bőrre. Ezt a maszkot egyébként mélytisztító hatású címkével reklámozták a katalógusban és tényleg az. Egy használat után, az arcomon egy régóta pirosodó pöttyből hozta ki azt amit kellet, majd utána egy másikból. Azóta rendben van az arcbőröm, nincsenek piros foltjaim, aminek nagyon örülök. Úgyhogy tényleg csak jót tudok mondani :)

Ti mit gondoltok róla? Próbáltátok már?

4 megjegyzés:

  1. A shea vajas nekem is meg van, de a szekrényben áll, párszor használtam, de semmi extra! Viszont ezt az agyagosat már egyre jobban szeretném kipróbálni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, az a shea vajas nem sokat ér, de az agyagos nagyon jó csak ajánlani tudom :)

      Törlés
  2. Én még egyiket se próbáltam,ma fogom megkapni a himalájai gojibogyósat,kíváncsi leszek a hatására
    Azrail

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azt még nem próbáltam, de jó hangzik :)

      Törlés