2013. február 10., vasárnap

Avon BB krém Teszt

Kíváncsiságból megrendeltem az Avon új BB krémjét. A katalógusban láttam hogy ez nem az eredeti mérete, de azért ennél nagyobbra számítottam. Ezt leszámítva nagyon érdekelt, hogy jó is e.


Az illata eléggé semlegesnek mondanám, nem nagyon érzem. SPF 15 van benne, ami plusz pont. Az állaga krémes, mint egy átlagos BB krém semmi különbséget nem látok.
Egyébként Shell árnyalatban rendeltem, ez a második legvilágosabb, az én színemhez pont jó.


A fedését egész jónak találom, de tényleg nincs különbség a hasonló árkategóriájú BB krémekhez képest.

Smink nélkül:

BB krémmel:

 Összegzésül, nem rossz termék, teljesen elhasználható, fedése is rendben van és nincs szúrós szaga, de azért a Buorjois Healthy Mix-emet nem fogom lecserélni emiatt, nem érné meg nekem. Átlagos BB krémnek tartom, van nála szerintem sokkal jobb is, amit érdemes beszerezni, de az persze drágább is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése