2013. január 8., kedd

Pesten jártam♥

Nagyon vártam a mai napon már, hogy elmehessek Budapestre. A legfőbb indok az egyetemi nyílt nap volt, amit egyébként nagyon élveztem. Persze emellett beterveztem mást is, hiszen azért nem járok sokszor ott.
Amint a vonatról leszálltam első vágyam egy kávé volt, mert nagyon korán keltem, kellett a koffein. Így hát a Starbucks-ba vettem az irányt. Most először ittam itt kávét, de úgy érzem még vissza fogok térni. Fincsi volt :)


Ez után pedig a nyílt napon vettem részt. Majd pedig Árkádban nézelődtem és pár dolognak nem tudtam ellenállni. Ilyen stílusú táskát már régóta szerettem volna, de sajnos itthon nem nagyon találtam. Így hát amikor a New Yorkerben meg láttam, egyszerűen muszáj volt és imádom :D



Ezután pedig egy ékszerboltban kötöttem ki. 2 fizet 3 vihet akció volt, így összeálltunk ketten. Fülgyűrűk fogtak meg a legjobban, nagyon tetszenek és szerintem ennyiért megérte.





Sok véleményt hallottam már Budapestről. Én itt szeretnék továbbtanulni, de amúgy tetszik a város nyüzsgése, hangulata( persze van kivétel). Nagyon kíváncsi lennénk Ti mit gondoltok: 
Ti szerettek oda menni vagy ott lakni?

17 megjegyzés:

  1. Ó Budapest, ne is mond... *-* Csak sajnos nagyon ritkán tudok eljutni, akkor is pár napra, és akkor se hagynak békén, pedig olyan szívesen körbenéznék ott kicsit jobban. És imádom a BKV-t... x)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, én most úgy visszamennék :)

      Törlés
  2. A táska nagyon szuper, én is valami hasonlót akarok pont.
    Lehet megutálsz ezért, de engem nem nagyon vonz Budapest. Persze a kulturális része óriási, sosem lehetne megunni, de én nem tartom magam ennyire nagyvárosi és pörgős lánynak. Így nekem egyetemvárosnak Debrecen van megcélozva. Remélem összejön.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én imádom, rögtön beleszerettem. :)
      Dehogy utállak meg ezért, tudom hogy nagyon megosztó. Én meg pont olyan pörgős és nagyvárosi vagyok, pedig most kisvárosban élek.
      Drukkolok hogy összejöjjön. Milyen szak van megcélozva, ha megkérdezhetem?

      Törlés
  3. Én mint pesti lány vidékre vágyom le: ) belvárosba nőttem fel,nyáron az ablakot se lehet kinyitni,mert hajnali 3kor ordít az összes túrista meg egyetemista,a szobámba meg emiatt kb szauna uralkodik:D meg akkora bunkó a többség hogy az hihetetlen: D de nem tagadom van jó oldala is Pestnek: ) a táska és a fülbevalók nagyon tetszenek: )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen van rossz oldala is, ezt nem vitatom. De sajnos mindennek van jó és rossz oldala. Én nagyon nem szeretek kisvárosban élni, így 19 év után már elég volt :)

      Törlés
    2. Persze,ez is érthető, lehet én is így gondolnám ahogy te: ) ám ha legközelebb megint itt jársz, kívánom ismét érezd jól magad,és számolj be a napodról: )

      Törlés
  4. Szia! Én egy fél éve lakom Pesten, iskola miatt költöztem fel egy kisebb faluból. Hát én nagyon régóta vágytam ide. De valamilyen szinten csalódnom kellett.Első egy hónapot nagyon élveztem, állandóan mentem hova, sokat buliztam, emberekkel ismerkedtem. Utána jött a mélypont, olyan szinten besokalltam a várostól, hogy alig vártam hogy hazamenjek (pedig alapvetően nem szeretem a falusi életet). Nem éreztem azt, hogy befogadott volna a város. Aztán utána jött a nyugodt korszakom. Nem nagyon jártam sehova. Most fél után úgy vagyok vele, hogy egészen megszoktam a várost, a hangulatot,az embereket. Szóval azért idő kell hozzá, hogy igazán otthon érezhesse magát az ember. Különben nekem az emberekkel egyenlőre nem volt semmilyen negatív élményem, csak eléggé fapofák tudnak lenni. Bocsi a hosszú komment miatt.
    http://edesitettelet.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy elmondtad. Lehet nekem is így lesz majd, de azért még mindig várom :)

      Törlés
  5. Szerintem én pont a tökéletes arany középútba születtem, mert a külvárosban lakom, kertváros és biciklizés meg minden, viszont vonattal negyed óra-húsz perc, hogy bent legyek a belvárosban. Igazából minden nap bent vagyok, mert az egyetem bent van, sokszor bent is alszom, ha nincs kedvem hazamenni. Szerintem a belváros fenomenális, a régi épületek, az Akváriumnál láblógatás a vízben, a Szabadság-híd, a vásárcsarnokban gyümölcs vásárlás, a kiállítások és múzeumok, a Váci utca és Vörösmarty tér meg a körút... Én sosem tudnék elmenni innen, mert a lételemem a kulturális élet, bár tudom, hogy Békéscsaba pont nem az az apró falu és ott is van színház, de Pest minden szempontból sokszínűbb:) Kétévente egyszer (általában karácsony előtt valami bevásárlóközpontban) emberiszonyt kapok, akkor hazamegyek, magamra zárom az ajtót és látni sem akarok senkit, de ez biztos mindenkivel előfordul néha :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egyébént melyik egyetemen voltál nyílt napon? Hova szeretnél jelentkezni?

      Törlés
    2. Jó ilyen véleményt is hallani, hasonló típusúak lehetünk,én is ugyanezt gondolom Budapestről, annak ellenére hogy ritkán tudok eljutni oda. Már várom hogy ott is élhessek :)
      BKF-en voltam nyílt napon, oda szeretnék jelentkezni, de a szakban még nem vagyok biztos. Érdekel az írás, rendezvényszervezés, a reklámipar. De erre még van egy kis(nagyon kevés) időm, hogy eldöntsem.
      És Te hova jársz, milyen szakra? Mostanában mindenkitől ezt kérdezem, sokat jár a fejemben a továbbtanulás :)

      Törlés
    3. hahhaaa, most láttam csak a választ, képzeld én kommunikáció és médiatudományra járok a Corvinuson, szóval ami az írást, reklámipart, médiát és rendezvényszervezést illeti, úgy látom, egybevág az érdeklődéi körünk:) Már biztosan leadtad a jelentkezésed az egyetemekre (érdekel egyébként, hogy végül miket jelöltél, ha van időd, leírhatnád!), de nyugodt szívvel ajánlom a BKF kommunikációt, oda jár az egyik barátnőm, talán csak annyiban jobb a Corvinus, hogy nagyon jók a tanárok és a diploma is többet ér onnan:) De a BKF és a BGF kommunikációja is szuper!:)

      Törlés
    4. de jó, hát igen akkor teljesen egybevág az érdeklődésünk :D Lenne kedved egy email cseréhez? Örülnék neki ha kicsit mesélnél nekem bővebben a szakról, nagyon kíváncsi lennék :)És én is leírnék mindent Neked :)

      Törlés
  6. Én is Pesten lakom már kerek 5 éve. :) Kifejezetten kis faluból jöttem, és én is szeretek itt élni, mindenféle negatívummal egyetemben (csövesek, bunkó, rosszarcú emberek, stb)

    Mea [Nail Polish Maniac Blog]

    VálaszTörlés
  7. Én nem Pesten lakok,hanem Ajkán(Veszprém megye)és tudom mit érzel és ha tehetném minden napomat ott tölteném :)) De nagyon sokat járok Pestre

    VálaszTörlés