2013. január 14., hétfő

Essence 24h hand protection balm

Sikerült végre beszereznem, a régóta vágyott Essence téli kiadású kézkrémét. Sokat gondolkoztam mely illatot vegyem meg, ha tehettem volna, mindhármat vittem volna. De így az almás, fahéjas és puncsosat illeteve a mézeskalácsos és chai latte-sat landolt a kosaramban. Az ára nagyon kedvező, 449Ft darabja.




Összetevők között nagy arányban van a shea-vaj és a kókuszolaj, amelyet érezni is, remekül hidratál. Az illata finom, de sokkal inkább tetszik az almás, mint a mézeskalácsos, így ha ajánlanom kéne a 3 közül egyet, azt mondanám. Tényleg finom illata van. Minden este kenem a kezemet kézkrémmel és így végre van egy kis téli hangulatom is ezt szagolgatva. :)


Ti kipróbáltátok már? Nektek is tetszik?



8 megjegyzés:

  1. Az almás nekem is tetszik, de sajnos ahova én járok DM, ott nincs...A müller meg a város túlsó felén van...:/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úgy tudom csak Müllerben árulják, úgyhogy én is amikor a közelben jártam beszaladtam ezért :)

      Törlés
  2. ahj, tudtam , hogy valamit elfelejtettem ma a dm-ben :( ezeket megszaglászni :(

    VálaszTörlés
  3. Én is akarom, akarom..de eddig még sehol nem láttam, találtam :((

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Müllerben van szerintem csak :S

      Törlés
    2. Akkor nem tudom, de valahol olvastam hogy a Rossmann-ban is árulják már. Ott nézted már?

      Törlés