2013. január 17., csütörtök

Avon rendelés

Tegnap megérkezett az új Avon rendelésem. Izgatottan bontogattam, mint mindig.





Először is a két arcpakolással kezdeném. Kb. 1300Ft volt a kettő együtt. A krémszínű egy shea vajas hidratáló arcmaszk, a másik pedig török termál rhassoul agyagos arcmaszk.


Erről a hajvégápolóról sokan mondtak jót, így megkockáztattam. Sajnos szilikont tartalmaz, de lehet a hajvégeimnek nem árt egy kicsi. Az összes többi hajápolási termékem nem tartalmaz ugyanis.


Gránátalmás bőrvédő arcradír. Jó kis arcradír, sokat használjuk itthon, csak ajánlani tudom.


Végül, de nem utolsó sorban egy táska. Ez amolyan ösztönző ajánlat volt, aki avonozik/ott az tudja.
Így ezt a táskát plusz a szájfényt 125 Ft-ért rendelhettem és nem tudtam kihagyni. A táska nem a legjobb, nem annyira tetszik, azt meg kell hogy mondjam, de valamire jó lesz.



 Ezt a szájfényt tartalmazta a fent említett ajánlat. Illetve rendeltem még egy szemceruzát, mocha flash árnyalatban. Remélem jó lesz :)


Ti szerettek az Avonból rendelni? Van olyan termék ami a kedvencetekké vált?

8 megjegyzés:

  1. Az arcradír tényleg nagyon jó, én is csak ajánlani tudom mindenkinek! :)

    VálaszTörlés
  2. Hú, elég régen rendeltem már :) meg is lesem online az újságot! Jó kis vásárlást csináltál :)

    VálaszTörlés
  3. A testvérem használta már ezt a hajvégápolót és nagyon elégedett volt. Én még nem próbáltam, remélem Neked is használni fog!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, aranyos vagy. Eddig jó az eredmény :)

      Törlés
  4. Én is rendszeresen rendelek,a hajvégápló nekem bevállt,van olyan jó mint a világos zöld kupakos testvére. Szerintem a táska is jóféle,csak kicsinek tűnik képről, olyan mintha nem sok minden férne bele. Amúgy én is mindig nagyon izgatottan bontogatom a rendelt dolgaim: )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, mindig olyan jó érzés kibontani :) Nekem is csak jót mondtak a hajvégápolóról, remélem nekem is beválik, eddig jó az eredmény :)

      Törlés