2012. december 2., vasárnap

Szalagot avattunk

Az én életemben is elérkezett végül ez a nap. Minden tökéletes volt, jó túl lenni rajta, de mégis olyan hamar eltelt minden. Most már hivatalosan is végzős vagyok. Szerencsére a bálon nem sikerült elhagynom a szalagom. Mit mondjak, 9 év egy iskolában bőven elég volt :)


A keringőnk szerintem nagyon szép volt, mindent megcsináltunk úgy ahogy kellett. Remélem megkapom hamarosan a videót is, kíváncsi vagyok kívülről hogy nézhetett ki, illetve ha fent lesz youtube-on biztos belinkelem ide is. De szerintem a mi osztályunké volt a legszebb :D



Az estét végig táncoltuk, jó kis retro zenét énekelt a zenekar, nagyon jól éreztem magam. Furcsa lesz visszarázódni a régi kerékvágásba, hisz az utóbbi két hónap csak erről szólt. Most pedig jöhet a készülődés az érettségire, még szerencse hogy 1 tárgyból már megvan, amiatt már nem kell aggódnom.



4 megjegyzés: