2012. december 2., vasárnap

Novemberi kedvencek


Szerintem ez az alapozó örök kedvenc marad. Egyszerűen tökéletes a mindennapokra, biztos újra megveszem. A szempillaspirál is remek darab, nagyon fekete színe van, ez a legjobb benne és szépen szétválasztja a pillákat.


Ez a Lora paletta is kedvencemmé vált ebben a hónapban, színei teljesen megfelelnek a hétköznapi sminkekhez. Mostanában elég sokat használtam. A Moyra körömágyápolóját régóta használom és szeretem. Nem szárad ki a körömágyam, így nem is kezdem el rágni.


Az Avontól nem rég jött meg a rendelésem de máris megszerettem ezt a három terméket.  A folyékony szappannak annyira finom illata van, hogy állandóan ezt szagolgatnám. Nekem a karácsony jut eszembe róla mindig.


A parfümöt pedig egyszerűen imádom. Csak ezt használom most. Az illatát egész nap érzem magamon, ezt is imádom, hogy nem kell magamat fújkálnom többször is egy nap.


Az alapozóból csak mintát rendeltem, de nagyon jó kis terméknek találom. Remekül fed és tartós is. Biztos fogok rendelni nagy méretben is, különleges alkalmakra ezt fogom használni.


2 megjegyzés: