2012. december 11., kedd

Megérkezett a MUA csomagom

A mai napon végre megérkezett. Már nagyon nehezen bírtam kivárni, izgatott voltam, ez volt az első külföldi rendelésem. Minden rendben érkezett meg kb. 2 és fél hét alatt( nov. 22.-én rendeltem), biztos fogok még rendelni tőlük. Az áraik nagyon jók, gazdaságosak és még a termékeik is remekek, ez a legjobb kombó. Ezeket a 35%-os ingyen szállítós akciójukból rendeltem, szerintem nagyon megérte. Még az eredeti árak is nagyon olcsóak voltak, nemhogy így. Szeretnék még egy Dusk till dawn palettát is, illetve fájna a fogam a mozaikos pirósítóra és bronzerre, csak várom az 50%-os kedvezményt ingyenes szállítással, valószínűleg akkor lesz ha facebook-on elérik az 50000 like-olót. Most éppen 40%-os akció van az oldalon, ajándékba pedig 5db körömlakkot adnak.

Innen eléritek: www.muastore.co.uk

Végül amiket rendeltem:
Undressed paletta( UD Naked koppintása)
Heaven and Earth paletta
2db rúzs Juicy és Nectar árnyalatban


Undressed paletta( a legújabb kedvencem)
A színei imádnivalóak, nem hiába szeretik sokan a Naked-et. Az állaga krémesebb, ami nekem nagyon tetszik, ehhez hasonlóm még nem volt.

Heaven and Earth paletta
A paletták csomagolásától nem vágom hanyatt magam(nem egy UD), de nem számít hisz ami benne van az tényleg nagyon jó. Színei szépen pigmentáltak.


És végül a két rúzs. Előbbiekre vonatkozva, ennek a csomagolása sem túl szép. Nem tudom azt mondani hogy nem számít egy sminktermék csomagolása, mert igen is számít. Valószínűleg ha egy boltba látom meg nem nagyon tűnik fel milyen jó kis rúzs lehet, sőt lehet észre se veszem, vagy ha igen akkor csak az ára miatt. Darabja 1 font volt és ebből még lejött a kedvezmény.



Rendeltetek már tőlük? Mi a véleményetek a termékekről?


1 megjegyzés:

  1. Várom a sminkeket.^^
    Én is szemeztem pár dologgal, de végül lemondtam róluk. Annyi mindent bevásároltam mostanában, kicsit takarékoskodok. :)

    VálaszTörlés