2012. december 27., csütörtök

Decemberi vásárolgatás

Decemberben is sikerült pár dolgot beszereznem, persze csak amire szükségem volt. Legtöbbet most a Rossmann-ban szoktam vásárolni, a 10%-os kuponok miatt. Az Essence különkiadásából pedig sikerült beszereznem a highlighter, ami nagyon tetszik még mindig. Nemcsak az nyűgöz le ahogy kinéz, hanem nagyon tetszik az arcomon is. Ez olyan kis karácsonyi ajándék volt magamtól, ennyit kiérdemeltem szerintem. Ez az első highlighterem úgyhogy ez még nagyon új nekem, de tetszik. Emellett a pirosítóm is kifogyott, amit a MUA-tól szerettem volna rendelni, de az szinte a pontos mása annak, ugyanolyan mozaikos, csak a NYC-tól. Amit pedig ma vettem az a Veet gyantapatron, amit csak duopackban árulnak. De erről bővebben lejjebb olvashatsz.







Nagyon szép csillámos, igazán kiemeli az arccsontot és a csomagolás se rossz, egyáltalán.


Végül meg is érkeztünk a gyantapatronokhoz. A Veet gyantázókészülékről már írtam, itt olvashatod el: Veet Elektromos Gyantázó Készlet. Vajon megéri megvenni 2499Ft-ért vagy inkább egy X-epil gyantapatron tegyek a készülékbe?(mivel az is jó bele). Ahogy a boltban néztem a választékot elgondolkoztam. Eredetileg X-epilesért mentem ami kb 700Ft-ért árulnak, de ahhoz még nincs semmi, se lehúzócsík, se törlőkendő, azokat mind külön kéne megvenni. Ebben pedig 2500Ft-ért van 4-4 db törlőkendő, 12-12 db lehúzócsík. Tehát ha összeszámolom körülbelül ugyanott vagyunk, ha X-epilest veszek, sőt az még talán drágább is. Úgyhogy csak a Veet mellett maradtam, végül is ez tartozik a készülékemhez. A gyantázóm pedig még mindig príma, megérte :)





 Ti gyantáztattok, borotvát használtok vagy inkább az epilálás mellett voksoltok? Vettetek valamit az Essence különkiadásából?

2 megjegyzés:

  1. Annyira szép ez a highlighter *-* és a NYC pirosító nekem is megvan:) én az epilálás híve vagyok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen tényleg nagyon szép. Én epilálni a hónaljamat szoktam mindig, a lábamon nem bírom csak a gyantát :)

      Törlés