2012. december 9., vasárnap

Avon Planet Spa Fekete kaviáros arcápolók Teszt

Már több mint egy hete használom az Avontól a fekete kaviáros arckrémet és szemkörnyékápolót, amely tökéletesen teljesíti a dolgát, az 1700Ft-os árát pedig szerintem teljes mértékben megérte.



Nem fogok hazudni, amikor elkezdtem használni kijött egy apró pattanást, amit nem ennek a krémnek a számlájára írok mert elég stresszes időszak volt. De gyorsan el is múlt, örültem hogy használ a krém. Gondolom túl sok fekete kaviár azért nem szorult bele, ennek ellenére jó kis krémnek bizonyult.




Miután felkenem az arcomra van egy kis ragacsos érzés, de hamar el is múlik és pihi-puhi lesz a bőröm utána. Úgy vettem észre hogy a szemem alatt a karikák kicsit halványodtak és mintha megemelte volna, feltöltötte volna a szemem alatti részt. A krémnek elég sűrű állaga van, az illata érdekes, nem igazán tudom mihez hasonlítani, de tetszik. A színe meg nagyon nyerő, alapból fehér, fényben pedig lilás rózsaszín gyöngyházas. Nagyon szép, bár a fénykép nem adja vissza teljesen




 Összegezve ez a termékcsalád nagyon tetszik, biztos el fogom használni, nagyon jónak tűnik eddig. Ennek ellenére nem hiszem hogy újra fogom vásárolni, hisz imádok új dolgokkal kísérletezni.
Ti próbáltátok már? Vagy esetleg kedvet kaptatok hozzá?


2 megjegyzés:

  1. Nekem csak az arckrém van meg, ami meglepően jól teljesített. Enyhe melegítő hatása is van. Akciósan megéri, de alap áron nem hinném hogy újravásárolom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen tényleg egész jó, de teljes áron drága. Így kettő együtt viszont nekem megérte :)

      Törlés