2012. november 11., vasárnap

Szempilla növesztés

Sziasztok!
Tudom elég rég volt bejegyzés és nagyon sajnálom is, de a héten érettségiztem, nem volt időm emiatt semmire.
Na de mindegy. A ricinusolajról biztos mindenki hallott már, növesztette vele haját. Többek közt én is egy időben. Nagyon elégedetlen voltam a hajam állapotával, de még inkább a hosszúságával. Annak érdekében hogy nőjön mindent megtettem, mindent kipróbáltam. Például a ricinusolajat is. Hát meg kell mondjam, nagyon bíztam benne és talán fél centivel többet nőtt havonta, mint addig. De nagyon utáltam vele pepecselni, hosszadalmas volt, ráadásul nem is egyszer csináltam egy héten. Végül meguntam, a várt csoda nem jött. Persze mai napig nagyon odafigyelek a hajamra, növesztem is, de nem sietettem a dolgokat. Minden haladjon a saját ütemében.


Miután tehát feladtam a ricinusos hajnövesztést, maradt még egy csomó olajom. De hát mit is kezdjek én vele. Ekkor olvastam, hogy nem csak a hajunk növesztésére alkalmas, hanem szempilla növesztésre is. Itt egy kicsit szkeptikus voltam, nem hittem hogy valaha is megnöveszthetem a pilláimat. Azt tudnotok kell hogy  mindig is sűrűn nőttek, dúsak. De mindig is olyan átlag hosszúságúak voltak, ha kifestettem még szép volt, jól mutattak, utána pedig gyorsan ,,lekonyultak" és nem is látszódott kb. hogy van szempillám. Nagyon utáltam. Tehát mikor olvastam, hogy erre is jó, szkeptikus voltam, de örültem is nagyon, hátha végre hosszabbak lesznek. Így hát napi rendszerességgel kentem őket, az üvegbe belemártott fültisztító pálcika segítségével. A hetek teltek, egy kis változást mintha láttam volna, de úgy gondoltam csak beképzelem már. A spirálozást ebben az időben mindig kihagytam, bulizni nem nagyon voltam. És amikor ott volt a sor, hogy mégis csak kifestem a szemeimet, akkor láttam igazán a változást. Hosszabbak lettek, látványosabb, végre láttam a pilláimat, hogy tényleg vannak. Nagyon boldog voltam.
Ma már nem célom a szempilla növesztés, de néha még bekenem. Múltkor már az egyik osztálytársam azt kérdezte, hogy MŰSZEMPILLÁM VAN? DE JÓ!  És mondtam, hogy nem. Nagyon jól esett. Lehet hogy ez így kicsit hülyén hangzik, de szerintem minden nő arra vágyik, hogy szép hosszú szempillái legyenek és örülök, hogy kicsivel is de hosszabbak és erősebbek lettek. Hála a ricinusnak.

Sajnos előtte képet nem tudok mutatni, mert ez azelőtt kezdtem el, mielőtt a blogot indítottam. De ha tovább növesztem majd, biztos hozok még képet.



Ti próbáltátok már a ricinusolajat? Bevált?

7 megjegyzés:

  1. Nekem bevált! Heteken keresztül minden este kentem a pilláimat/és a tövét, nagyon sok nőtt pluszba! :) És hosszabbak is lettek! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon jó kis dolog ez, mindenkinek csak ajánlani tudom. :)

      Törlés
  2. Én a ricinus olajat a hajamra hetente 1x használom, a szempillámra is szoktam de mindig belemegy a szemembe :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem sose ment még bele a szemembe, lehet hogy sokat kensz rá, nem?

      Törlés
    2. egy régi szempillaspirálomnak megtartottam a keféjét, és lemostam és avval szoktam felvinni, :(, amúgy ha a hajadat akarod erősíteni, növeszteni ajánlom a panthenol-t (spray) amikor befestettem a haja a festék szét szedte a hajamat, és 4 hónap alatt rendbe hozta.
      akkor 2 naponta használtam, este rákentem a hajamra, lefóliáztam, reggel lemostam. azóta már csak heti 1x szoktam azt is .

      Törlés
  3. www.amplash.hu Én inkább ezt javasolnám nektek

    Udv Kata

    VálaszTörlés
  4. Nem kell többé nevetséges tetovált szemöldököt, műanyag vagy állati eredetű szempillákat viselnie.

    Olvass tovább: http://www.amplash.hu/amplash-szerum/

    VálaszTörlés