2012. november 1., csütörtök

Októberi kedvencek ♥

Gyorsan eltelt ez a hónap is, itt van a November. Nem sokára itt vannak az ünnepek, ajándékozás. Nekem még novemberben a szalagavatóm is. Úgyhogy rengeteg a tennivaló. De most az októberi kedvenceimet fogom bemutatni. Ezek majd minden nap használtam és nagyon szeretem őket, valószínűleg újra is fogom vásárolni mindet.


Ezt a körömlakkot használtam a legtöbbet ebben a hónapban. Fehér csillámos, nagyon szép árnyalat. A képen is ez van a körmömön. Ezt a márkát leginkább százforintosokban láttam.
Vollare Cosmetics Da Vinci Nail Polish

A következő kedvencem a kókuszolaj. Ne tévesszen meg senkit a tartója, én öntöttem bele az olajat, így könnyebb vele bánni. Nagyon szeretem, a hajvégeimre majdnem mindennap rakok egy keveset, így egyáltalán nem száraz a hajam és nem töredezik. Illetve ha könyököm, ajkam kiszárad evvel szoktam kenni. Nagyon hatásos, ajánlom mindenkinek. Bioboltokban és herbáriában szoktam látni.


Az eddigi legjobb szempillaspirálom. Régóta Maybelline spirálokat használok, de ez az eddigi legjobb. Szuper fekete és szépen megtartja a pilláimat.


A jelenlegi kedvenc parfümöm a B.U. Happy Soul. Csak többnyire használom ezt, szeretem még az Avonos parfümöket is. De azt majd legközelebb.


A jelenlegi kedvenc alapozóm a Bourjois Healthy Mix Serum. Remekül megfelel számomra, nem nagy fedésű, pont elég nekem. Ráadásul az összetevői is kiválóak és az illata sem rossz egyáltalán.


A kedvenc rúzsommá vált ebben a hónapban a Rimmel Lasting Airy Fairy árnyalatban. Imádom a színét, megtaláltam a pont hozzám illő rúzst. Majdnem mindennap használom, mindig amikor megyek valahová.


És utoljára a Garnier Intensive 7 Days testápolója, aloe verával. A legjobb benne az illata, nagyon szeretem hogy nem olyan hivalkodó, egyszerű, kellemes illata van. Plusz imádom az aloe illatát.


Ezek az én kedvenceim ebben a hónapban. És Nektek mik voltak a kedvenceitek?


2 megjegyzés:

  1. Nekem is meg van ez a parfüm! Nagyon szeretem az illatát, csak szerintem túl sok jön ki belőle egy fújással :S és ezt nem szeretem :( . Nagyon jó színe van a rúzsnak!:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Eddig ez nem tűnt fel, de most hogy mondod, tényleg sok jön belőle :)

      Törlés