2012. október 26., péntek

Wishlist♥

Egyre több blogot olvasok mostanában és több videót is youtube-on, ezért elég sok minden megfordult a fejemben amit be kéne szereznem. A sorrendet úgy alakítottam ki, hogy mennyire szeretném is megvenni, illetev ebben a sorrenben is fogom lassan beszerezgetni őket. Na akkor kezdjünk is bele:

1. Urban Decay Naked Palette
Szerintem ez a legcsodálatosabb paletta a világon. Sok tutorial-t néztem és gyönyörűek a színei, nagyon pigmentáltak. Egyszerűen odavagyok érte. Alig várom hogy végre kezemben tarthassam.



2. Sigma Essential Kit- Make Me Classy
Imádom a Sigma ecseteit már láthatatlanban is. Van egy-két ecsetem, de az meg sem közelíti a minőségét.
Vele csak az a baj, hogy félek Amerikából rendelni, nem tudom mennyit kéne utána fizetni itthon. Ha nem kéne, nagyon megérné, hiszen kb 1800 Ft-ra jönne ki egy darab, plusz a tartó is velejár, illetev 30 dollár felett ajándék is jár. Így pláne megéri.





3. Sigma F80-as ecset
Sokan mondják, hogy az egyik legjobb ecset a piacon. Nagyon jól lehet vele alapozni, jó púderhez, pirosítóhoz. Tehát egyszerűen mindenhez, multifunkcionális, ráadásul nagyon puha ecsetről beszélünk.

4. UD Naked Palette 2
Hát ha már az első része meglesz, akkor ezt sem hagyhatom ki. Igazából nekem a csomagolása sokkal jobban tetszik mint az elsőé, masszívabbnak tűnik. De ebben szerintem inkább hidegebb színek kaptak helyet, én pedig a melegebbeket szeretem jobban. Ettől függetlenül az ő színei is nagyon tetszenek. Nekem ő is kell :)

 Nektek mi a véleményetek ezekről a termékekről? Netán valamelyiket már megszereztétek?
Van amit esetleg nagyon szeretnétek megkaparintani?
Írjátok meg!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése