2012. október 7., vasárnap

Új szerzemények

Pár hete tartó akció keretében végre sikerült beszereznem a Bourjois Healthy Mix Serum alapozóját, ráadásul ajándékba kaptam a Healthy Balance púdert. Nagyon örültem ennek az akciónak, hisz az alapozó 3800Ft alapból és plusz egy púder, nagyon megéri.

                                                 



Az első ami rögtön feltűnt az alapozó állaga sokkal zselésebb mint az átlag, ami nekem nagyon megtetszett, mert kevesebb kell az arcomra belőle és ugyanolyan szépen fed. Persze ne nagy fedésre számítsunk, ha komolyabb bőrhibákat akarunk elfedni, nem ez a megfelelő alapozó, de a mindennapokra kiváló azoknak, akiknek nincs nagy bőrhibájuk. Nem mellesleg az illata is isteni.




A púderből már csak az 53-as árnyalatú volt, ami nem igazán passzol a mostani arcbőrömhöz, inkább nyáron veszem majd hasznát, vagy ha szoláriumba megyek, ami eddig csak egyszer fordult elő életemben. Szépen mattít, nagyon finom illata van. Nagyon praktikus az egész tükrös megjelenés, mindenhova ezt viszem mostantól. Egyet hiányolok, hogy nincs hozzá semmilyen szivacs.

Összefoglalva nagyon örülök hogy megvettem, imádom. Az én kevésbé problémás bőrömön remekül mutat, szépen egyenletesíti az arcszínemet.




2 megjegyzés:

  1. Ezt már én is megszeretném kaparintani egy ideje. :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon ajánlom, tényleg nagyon jó, lehet ennél maradok:)

    VálaszTörlés