2012. október 18., csütörtök

Glamour-napi Haul

Sajnos nem sikerült annyi mindent beszerezni, mint amiket szerettem volna, de így is megvagyok elégedve.

                       
A négy közül csak kettőt vettem a kuponokkal, a másik kettő csak akciós volt és nem tudtam ellenállni.

Először is a Maybelline Smokey Eyes szempillaspirált szeretném bemutatni, ez a Maybelline újdonsága. 50% kedvezménnyel sikerült megvásárolnom, úgyhogy nagyon boldog voltam. Később tesztet is szeretnék róla készíteni.


A következő amit kuponnal vettem az egy Alverde korrektor, szintén féláron.




A következő két terméket a Rossmann-ban vettem, nem a kuponokkal, viszont a leértékelt cuccok között találtam. A Catrice zselés tusba rögtön beleszerettem, nagyon szép színe van és könnyű vele dolgozni. A másik egy Catrice Lip Moisturising szájfény. Mindkettőt 299Ft-os áron vettem.




A szájfény nagyon szépen illeszkedik a számhoz, a színe elég átlátszó, de nekem tetszik. Továbbá pár nap után érzem az ápoló hatását is.

A tesztek hamarosan érkeznek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése