2012. október 30., kedd

Haul

A minap az egyik blogon megláttam egy jó kis palettát és meg akartam szerezni magamnak is. Így hát ma egy kis vásárlásra indultam :)


Ezt a két töredező lakkot a Rossmann-ban vettem, leértékelve. Mindössze 399Ft volt darabja. Nagyon tetszik, még nem volt ilyen lakkom.


Ezt a palettát láttam egy blogon. Ő miatta mentem el vásárolni. Nagyon tetszenek a színei, sokféle sminket ellehet vele készíteni. Bár az állaga lehetne jobb is, kicsit porlik, de nem zavar, ennyi pénzért megérte. Mindösszesen 649Ft volt a helyi százforintosban.



 És itt vannak a swatch-ok.


Illetve ugyanez a paletta csak barnás árnyalatokban.



És a swatch-ok.



Utoljára pedig az új, kedvenc rúzsomat hagytam. Ez a Rimmel Lasting rúzs Airy Fairy árnyalata. Imádom!
Szintén a Rossmann-ban vásároltam, 1200 Ft-ért. Szerintem nagyon megéri, mert igazán tartós és szép színű rúzsok vannak a Rimmel-nél.





Mi a véleményetek ezekről a termékekről? Valamelyik esetleg meg van Nektek?
xoxo
Nóri


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése