2012. október 23., kedd

Arcápolási rutin

Nem mondhatom azt, hogy túlápolom az arcom, de amit kell azt megteszem. Csak két terméket használok naponta, de azokat nagyon szeretem. Persze szeretnék még nagyon sok mindent kipróbálni, de jelenleg ők a kedvenceim, mindennap használom ezeket.


Az arctiszítóm a Garnier PureActiv Pórusfelszabadító arclemosó, illetve az arckrémet a Nivea Q10 Nappali kréme, fényvédővel.


Erről az arclemosóról már készítettem egy tesztet, de újra megakartam említeni, mert annyira szeretem és hálás vagyok neki. Nagyon szépen rendbe hozta az arcomat. Habár néha kijön még egy-két pattanás, azokat is gyorsan helyre hozza. Egyszerűen imádom.



A Nivea arckrémét nemrég kezdtem el használni, de hamar megszerettem. Felvetődhet a kérdés, hogy ez egy ránctalanító, minek az nekem hiszen 19 éves vagyok. Személy szerint én abban hiszek hogy jobb a megelőzés. Nagyon szeretem a Q10-es krémeket, régóta ilyeneket vásárolok. Az illata mellesleg isteni számomra. Ráadásul fényvédő is van benne, aminek külön örülök, hiszen nagyon fontos hogy védjük a bőrünket.

Tehát a rutinom: Felkelés után hideg vízzel mosom meg az arcom, majd pedig bekenem a Niveával. Este pedig a smink eltávolítása után használom a Garnier arclemosót, majd pedig újra a Niveát. Nem túl bonyolult, ahogy mondtam. Úgy érzem az arcomnak nincs szüksége többre, különben jelezné.
Ezeken kívül pedig hetente egyszer vagy maximum kétszer használok egy dörzsi szivacsot, amivel ledörzsölöm az elhalt hámsejteket. Szerintem bőrünket elég kémiai hatásnak tesszük ki nap mint nap, nem kell még plusz mellé még egy arcradír és nem mellesleg pénzt takarít meg, illetve úgy érzem jóval hatásosabb is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése