2012. október 22., hétfő

Alverde Teszt

Mint azt az előző bejegyzésben is írtam, a nyár folyamán olyan problémássá vált a bőröm, mint még eddig soha. Ezért több terméket is kipróbáltam. Most az Alverde Clear iszapos arclemosó tonikot szeretném bemutatni.


Leírása: Pattanásos, mitesszeres bőrre indiánasszony gyökér kivonattal. A természetes gyógyiszap segít megelőzni a gyulladások és bőrirritációk kialakulását. Az iszapban lévő ásványi anyagok és nyomelemek mattítják a bőrt és gondoskodnak a tiszta bőrről. Az indiánasszony  gyökér kivonat antibakteriális pórusösszehúzó- és tisztító hatású. Az arclemosó tonik felfrissíti és tisztítja a bőrt, valamint előkészíti azt a további arcápolásra.


Ez mind szép és jó...Ugyebár az Alverde natúrkozmetikumokat ad el, ezért is őrültem amikor rá leltem erre a tonikra. Drága se volt így hát megvettem. A lelkesedésem hamar köddé vált, az arcbőröm még rosszabb lett mint eddig. Több pattanás és mitesszer jött ki, pedig pont hogy erre való. Utána is olvastam és azt találtam hogy natúrkozmetikumok használatával eleinte rosszabb lehet az arcbőr állapota, majd pedig teljesen rendbe is hozza. Na hát én ezt a folyamatot nem bírtam ki várni, ha van is ilyen. Kb. 3 hétig használtam rendszeresen hogy hátha meg lesz a hatása. De az nem jött, sajnos. Örültem volna ha beválik ez a termék, mert jobb érzés ilyen naturális termékekkel kezelni az arcom.


Így néz ki vattakorongon. Elég szemcsés és kicsit fura illata van, de nekem kellemes.

Persze az hogy nekem nem vált be, nem azt jelenti hogy másnak sem fog. Úgy gondolom minden tki kell próbálni, amire lehetőségünk van.
Ti próbáltátok már?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése