2012. október 28., vasárnap

7 Sins of Beauty TAG

Sok helyen láttam ilyen bejegyzéseket vagy videókat és nagyon megtetszett, így hát én is kitöltöttem.


1. Fösvénység: Mi volt a legolcsóbb és legdrágább sminkterméked?
Azt hiszem a legdrágább sminktermékem, az alapozóm. Úgy gondolom alapozóból minőségit érdemes venni, hiszen az egész arcodat "befeded" vele nap mint nap. A Bourjois alapozóm 4000Ft-ba került.
A legolcsóbb sminktermékeimet általában leárazáson vettem a Rossmann-ban, ezek olyan 300 Ft-ba kerültek. De van egy korrektorom, ami ha jól emlékszem 180 Ft volt valamelyik százforintos boltban.

2. Harag: Melyik sminktermék okozta neked a legtöbb bosszúságot?
 A legtöbb bosszúságot nekem a szemhéjtus használata okozta. Nagyon sokáig nem sikerült normálisan kihúzni a szememet, mindig túl vastag lett. Szerencsére mára már sikerült rendesen megtanulni.

3. Torkosság: Melyik kozmetikumodnak  van a legjobb íze? 
Őszintén nem szoktam kóstolgatni a kozmetikumaimat, de ha választanom kell, akkor természetesen valamelyik szájfényem lenne az. Bár ha belegondolok az alapozómnak is remek illata van :D

4. Restség: Melyik mozzanatot hagyod ki legtöbbször lustaságból sminkelésnél? 
Az alapozó, korrektor, púder és pirosító kombó minden reggel megvan. De a szempillaspirált és egyebeket amit a szememre szoktam kenni gyakran kihagyom. Lustaságból vagy egyszerűen nincs időm rá. Szerintem evvel nem vagyok egyedül.

5. Kevélység: Melyik sminktermékedtől érzed magad a legmagabiztosabbnak? 
Egyértelműen az alapozótól és púdertől. Ha az nem lenne, lehajtott fejjel mennék az utcán, annak ellenére hogy egyáltalán nem pattanásos a bőröm. Ez csak olyan megszokás, de nem tudnám elhagyni.

6. Bujaság: Melyik beauty termék teszi számodra még vonzóbbá a másik nemet? 
Legjobban a parfüm, szerintem az a legfontosabb egy pasinál. Legyen jó illata, ne legyen izzadságszagú. Imádom szagolgatni amúgy a férfi parfümöket.:P

7. Irigység: Melyik sminkterméket ajándékoznád magadnak legszívesebben? 
Amire a legjobban vágyok az az UD Naked palettája, amit remélem hamarosan a kezemben is tarthatok. Ezt  a palettát irigylem minden bloggertől. :)


Ha Te is szeretnéd megválaszolni, írd meg kommentben nekem!
xoxo
Nóri

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése