2012. szeptember 29., szombat

Veet Easy Wax Elektromos Gyantázó Készlet

Még a nyáron, amikor megjelent az új gyantázó készlet a Veet-től, már akkor megtetszett az ötlet. Eddig mindig csak hideg gyantát használtam és az utolsó hónapokban pedig visszaszoktam a borotvára, amit sose szerettem igazán, de nem volt időm másra. A Tescoban pedig Veet akció volt, így sikerült beszereznem a készletet mindössze 3200Ft értékben. Remek ár volt, reméltem be is vállik...

                 
A dobozban megtalálható a gyantamelegítő készülék, egy gyantapatron, 12db lehúzószalag, 4db törlőkendő, állvány a melegítőhöz, kábel és használati útmutató, egyszóval minden amire szükségünk lehet.


Már egy jó ideje használom, ráadásul nem egyedül itthon, így a patron már elfogyott belőle. Amikor pedig megláttam mennyibe is kerül bele a patron, eléggé padlót fogtam. 2500Ft körül volt két patron együtt. Az én pénztárcámhoz mérve ez elég drága volt. Akkor eszembe jutott, mi lenne ha más márkájút raknék bele. Természetesen ez a használati útmutató szerint szigorúan tilos, de én mégis kipróbáltam.


 A két patron minden része megegyezik, így nem volt probléma, és a pénztárcám sem lett könnyebb.  Ez az X-Epil Happy Roll készletéből származik és kb. 600Ft vagy még kevesebb.


 A szerkezet remekül teszi a dolgát, lehozza a szőrt teljes mértékben. Persze azt nem kell elhinni hogy 4 hétig sima lesz a lábad. Ilyen sose lesz gyantától, nem tudom mért nem adják fel a cégek ezt a szlogent. Mindenesetre én nagyon szeretem és még sokáig fogom használni. :)

2 megjegyzés:

  1. Ajj köszi, hogy megírtad ezt a bejegyzést! Pont erre lettem volna kíváncsi, hogy az "olcsóbbik fajtából" való patron is jó-e bele. Köszi még egyszer, szép hetet! ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy segíthettem. Neked is szép hetet! :)

      Törlés