2012. szeptember 25., kedd

Urban Decay Naked Palette


Sziasztok! A mai bejegyzésem napjaink egyik legáhítottabb termékekről fog szólni, amiket nagyon szeretnék én is megkaparintani. Ez pedig nem más mint az Urban Decay Naked palettája.
Mindkét Naked palettájába teljesen beleszerettem, hiszen barna szememhez nagyon jó áll és már régóta keresek hasonló palettákat, kevés sikerrel. A színek gyönyörűek és nagyon pigmentáltak. Két hibát érzékelek nála, az egyik hogy Magyarországon sajnos nem kapható még, persze külföldi oldalakról be lehet szerezni, csak én ilyet még nem csináltam nem tudom hogyan működik ez, kell-e ÁFA-t, vámot fizetni.(Aki esetleg tudja és épp ezt olvassa, nagyon hálás lennék ha segítene.:) A másik gond vele hogy magyar viszonylatban elég borsos az ára, bár ha belegondolok külön-külön rá költök ennyit egy szemhéjfestékre, ami nem is túl jó minőségű, mint ezek. Egyszóval tökéletesen megérne nekem ennyit ez a paletta, de nem tudom honnan rendeljem. 
Ti mit gondoltok, megéri?


2 megjegyzés:

  1. Szép és közkedvelt darab, jó minőségű, pigmentált szemhéjpúderekkel, szép színek, praktikus csomagolás. Nekem mindkettő megvan, és szeretem, de nem ezek a kedvenc szemhéjpúdereim. Ha választhatnék egyetlen márkát, amit életem végéig használnom kéne (szemhéjpúderek esetén), nem ezeket a palettákat választanám.
    Ettől persze nagyon jók, de szerintem van Náluk jobb és olcsóbb szemhéjpúder paletta a piacon.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem leginkább a barnás színei miatt tetszenek, mert most is ilyeneket használok,ez illik hozzám, de amim van,a Half Baked-re hasonlít leginkább, az nagyon régi és kevés is van belőle, ráadásul már sehol sem árulják sajnos. Ezért is örültem amikor rátaláltam erre a palettára, mert pont ezeket a színeket szeretem, kerestem.
      Ha választhatnál melyik lenne az? Kíváncsi vagyok, hátha nekem is jobban tetszene:)

      Törlés