2012. szeptember 24., hétfő

Haul♥

A mai napon sikerült végre eljutnom a Rossmann-ba. Már régóta terveztem egy kis bevásárlást, nagyon hiányzott egy-két dolog a készletemből. Na akkor lássunk is neki :)




Az először is beszereztem egy púder ecsetet, ami eddig nem is volt nekem, mindig a hozzáadott szivacsot alkalmaztam. Erre már régóta vágytam: Catrice Powder Brush 1399 Ft
Az ecsettel nagyon megvagyok elégedve, hihetetlenül puha és jól viszi fel a púdert. Igazi megváltás nekem.:)

A következő dolog, amit vásároltam egy pirosító ecset, Az eddig használatos ecsetem igazán régi, már az idejét sem tudom mikor vettem és már nem is lehet vele olyan szépen felvinni a pirosítót. Ez az Essence Blush Brush 949 Ft-ért.

Az ecsettel megvagyok elégedve, teszi a dolgát, de lehet beszerzek egy másikat is, valahogy ez nem az igazi. Ez is puha és még rózsaszín is.


Vettem még két szemre való ecsetet is, valahogy mindkettő hiány volt a készletemben, még sose volt ilyenem.Az egyik: Catrice Smokey Eyes Brush 899Ft, a másik: Essence Eyeshadow Brush 449Ft
Mindkét ecset nagyon jó, megérték az árukat.Szépen lehet velük dolgozni.

A Rossmann-ban a leárazott termékek közt találtam a Catrice Made to Stay Longlasting Eyeshadow 010-est. Nagyon megörültem, hisz 299 Ft-ba került és végre kipróbálhattam ezt a fajta szemhéjpúdert.

 Nagyon tetszik a színe és az állaga is, lehet hogy több színt is beszerzek belőle.

És végül vettem egy csomag Zöld teát, amit személy szerint imádok, nekem evvel indul a napom, nem tudnék meg lenni nélküle. A másik pedig dobozos papírzsebkendő, aminek nagyon megtetszett a mintája, illik a szobámba.

Ennyi volt mára, remélem tetszett. További szép estét!
xoxo
Nóri



2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Szívesen feliratkoznék, de sajnos nem látom sehol a rendszeres olvasókat.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!Igen, köszi hogy felhívtad rá a figyelmem, még ma megcsinálom:)

      Törlés