2012. szeptember 29., szombat

Glamour- Napok

2012. október 12-14. között újra Glamour- napok!!!


 Megvettem a legújabb lapszámot és nagyon örültem mikor megláttam. Nemsokára itt a szalagavatóm és jó hogy betudok szerezni rá pár cuccot kedvezményesen. Túl sok bolt nincs itt nálunk Békéscsabán, de azért itt is fogok tudni költeni egy keveset. Leginkább egy elegáns ruhát szeretnék venni a szalagavató bálra. De emellett még jó pár dolgot kinéztem magamnak, mint a Maybelline 50%-os kuponját biztos felhasználom. Amit még néztem az a Body Shop kupon, jó is lenne ha lenni itt és még sok mindent, aminek a felét se fogom megvenni, csak álmodozok:)
Ti néztetek ki valamit Magatoknak?

2 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Most bukkantam rá a blogodra, fel is iratkoztam. :)
    Amúgy a Glamourt én is megvettem, főleg a kuponok miatt, már alig várom a Glamour napokat! :D
    Ha van kedved, kukkants be te is hozzám! :)

    http://lifelikevision.blogspot.com/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! Hát igen én is főleg a kuponok miatt vettem meg:) Amúgy az oldalad nagyon tetszik, fel is iratkoztam gyorsan.

      Törlés