2012. szeptember 25., kedd

Reggeli smink rutin

Ez a bejegyzés a reggeli smink rutinomról fog szólni. Az évek során sok minden változott a rutinomban.

Az évek során sok minden változott a reggeli rutinomban, Sokáig Avonos alapozókat használtam, még mindig van ilyenem, de már nem használom. Eddig se volt nagy szükségem alapozókra, csak a hiúságom miatt használtam, de miután megjelentek a piacon a BB krémek, inkább ezeket használom. Az első krém amit kipróbáltam, a Joy magazinban talált Garnier BB krém mintája volt és nagyon megtetszett ez az ötlet hogy alapozó helyett hidratáló krém. Ezután sok rosszat olvastam róla és inkább nem vettem meg. Majd miután belemélyedtem a színezett hidratálókrémek világába, rátaláltam az Alverde márkára és ebből is erre:

                                             



Olyan 1200Ft körül volt, már nem emlékszem pontosan és nem bánom hogy megvettem. A színe egy kicsit sötétnek látszódik, de ehhez képest nagyon jól igazodik a bőrszínemhez. Bár nagyon megvagyok vele elégedve, szeretném kipróbálni mégis a Garnier krémjét, mert azóta jelentek meg újabbak, zsíros és normál bőrre illetve még kíváncsi lennék a La Roche-Posay krémjére is. Még nem tudom melyiket veszem meg legközelebb. Ezután még egy kis korrektort szoktam használni a szemem alatti karikákra.

A következő termék, amit nem is olyan rég szereztem be, egy Bourjois Bio Detox kompakt púder, amit egyszerűen imádok és mindenkinek ajánlom.



Ez a legvilágosabb szín belőle: 52 Vanille. Nagyszerűen fed és nem csillog tőle az arcbőröm a nap végén sem. Nem mellékes szerintem a kivitelezése sem, egy óriási tükörrel van ellátva, amit úgy forgatok és állítok be ahogyan akarok. Az ára: 3500Ft volt a Douglas-ban.
Egyszerűen imádom! 

Ezek után pedig még pirosítót használok. Ez az Essence-től van Silky Touch Blush néven, már a másodikat használom belőle, nagyon szeretem. Barackszínhez tudom hasonlítani leginkább és csillámos. Nagyon szép arcon. Ez olyan 700 Ft-ba került, de nem emlékszem pontosan.




Általában ennyit szoktam felvinni az arcomra hétköznap, a suliba. Ha olyan kedvem van akkor még szempillaspirált használom, amiből a kedvencem a Maybelline The Falsies Volume Express Black Drama, illetve még rúzst szoktam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése